عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نرم افزار اندروید پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان رونمایی می شود

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت؛

نرم افزار اندروید پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان رونمایی می شود

نرم افزار اندروید پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان رونمایی می شود

 مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان، از تولید و رونمایی نرم افزار اندروید پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان با نام " گلستان پرتال" همزمان با فرا رسیدن هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ، علی یازرلو با اعلام این خبر اظهار کرد : با توجه به رشد استفاده از تلفن های هوشمند ، اپلیکیشن " گلستان پرتال " نیز برای گوشی های اندروید برنامه ریزی و طراحی شده است .

وی هدف از تولید این برنامه را اطلاع رسانی لحظه به لحظه اخبار عنوان کرد و افزود: دریافت اخبار فوری و مشروح اخبار استان (استانداری ، ادارات و ... )، ارسال اخبار توسط کاربران ، ارسال اخبار توسط خبرنگاران و عکاسان و ایجاد بسته های خبری عکس ، صوت و فیلم از جمله قابلیت های این نرم افزار است.

امکان بازبینی اخبار دیده شده قبلی بدون نیاز به اتصال مجدد به اینترنت (آفلاین)، ویجت های بسیار زیبا و کاربردی، اشتراک گذاری خبر با سایرین از طریق پیامک ، ایمیل، بلوتوث، وایبر و سایر نرم افزار های چت و پیام رسان موجود بر روی دستگاه شما، پوسته قابل تغییر، قابلیت نمایش سایت استانداری و سایت ادارات ، امکان بروز رسانی اتوماتیک ، فیدبک دریافت نظرات و پیشنهادات

سازگار با تمام نسخه های اندروید، قابلیت بروزرسانی نرم افزار به نسخه های جدید و ... از جمله قابلیت ها و امکانات این برنامه کاربردی است.

یازرلو خاطرنشان کرد: لینک دانلود این نرم افزار در روزهای آینده در پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان قرار میگیرد و از این پس کاربران محترم می توانند با نصب این نرم افزار در گوشی های اندروید و تبلت ، جدیدترین اخبار استان را دنبال کنند.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1868
  • کد خبر : 1709