عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشاركت مردمي زمينه ساز رشد صنعت ماهيان خاوياري گلستان است

استاندار گلستان:

مشاركت مردمي زمينه ساز رشد صنعت ماهيان خاوياري گلستان است

مشاركت مردمي زمينه ساز رشد صنعت ماهيان خاوياري گلستان است

استاندار گلستان گفت : مشاركت مردمي و هدايت دولت زمينه ساز رشد و شكوفايي صنعت ماهيان خاوياري در استان گلستان و كشور است .

دكتر « حسن صادقلو » در بازديد از مراحل مختلف صيد ، كنترل كيفي و نگهداري انواع ماهيان خاوياري با اشاره به توانمندي هاي خليج گرگان و جزيره آشوراده بر استفاده بيشتر از اين حوزه اقتصادي تأكيد كرد . 
وي خاطرنشان كرد : تحول و توسعه بايد نگاه اصلي و مهم مديريت ماهيان خاوياري استان براي اين حوزه باشد . 
استاندار گلستان حضور بخش خصوصي و مشاركت مردم در طرح هاي صيد و پرورش ماهيان خاوياري به ويژه استحصال خاويار را مورد تأكيد قرار داد و افزود : فرهنگ عمومي بايد نسبت به ماهيان خاوياري ارتقا يابد .
وي از دست اندركاران صيد و صيادي خواست تا با برنامه ريزي مشخص ، واگذاري بخش صيد و استحصال ماهيان خاوياري را در اختيار مردم قرار دهند .
صادقلو تصريح كرد : دولت زيرساخت هاي مورد نياز در اين حوزه را فراهم مي كند و با برنامه ريزي درست و دقيق زمينه حضور و مشاركت مردمي را در طرح هاي ماهيان خاوياري افزايش خواهيم داد .
به گفته استاندار گلستان ؛ ماهيان خاوياري پرسودترين محصول دريايي هستند كه مي توانند براي سرمايه گذاران سود رضايت بخشي را فراهم آورند . 
استاندار گلستان از مراحل مختلف صيد ، كنترل كيفي و نگهداري انواع ماهيان خاوياري ، اداره توليد و بهره برداري ماهيان خاوياري بندرتركمن ، جزيره آشوراده و اسكله بندرگز بازديد كرد .


تأیید کننده خبر : shirangi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1270
  • کد خبر : 171