عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغالزایی بیش از هزار نفر در هفته دولت استان گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

اشتغالزایی بیش از هزار نفر در هفته دولت استان گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از اشتغالزایی 1 هزار و 84 نفر در هفته دولت امسال در استان گلستان خبر داد.

"علی اصغر طهماسبی" در اولین روز از هفته دولت و در مصاحبه ای رادیویی ضمت تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : در هفته دولت امسال 588 پروژه تولیدی، صنعتی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 489 میلیارد تومان افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به تقارن هفته دولت با هفته حج و دهه کرامت، بیان داشت: تقارن این مناسبتها با گرامیداشت شهدای دولت ، تجلی اهمیت خدمت، همدلی ، بصیرت و اخلاق برای رسیدن به کمال است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: اولین روز هفته دولت به نام " دولت ، اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده ، ضمن اینکه هفته دولت امسال در دولت تدبیر و امید با شعار "آرامش و امید" مزیّن شده است.

وی اظهار داشت: هفته دولت امسال به عنوان هفته درهای باز ادارات و نهادها ، همراه با دستاوردهاو فرصت ها ، توسط دستگاههای اجرایی استان برگزار می شود.

طهماسبی با بیان اینکه در طول این هفته برنامه های متنوعی در سطح شهرستانهای استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، عطر افشانی مزار شهدا، غبار روبی مساجد و تجلیل از کارمندان نمونه با حضور شخصیتهای ملی و کشوری برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان از حضور استاندار محترم و معاونین در شهرستانهای 14 گانه استان و افتتاح پروژه های شاخص استان گلستان در هفته دولت خبر داد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .