عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نماينده دولت بايد الگوي اعتدال‌گرايي باشد

وزير کشور:

نماينده دولت بايد الگوي اعتدال‌گرايي باشد

 وزير کشور گفت: نماينده دولت در تمامي روش‌ها بايد الگوي روش اعتدال‌گرايي باشد و اساس کار خود را بر اين مبنا پايه‌ بگذارد.

عبدالرضا رحماني فضلي عصر امروز در مراسم معارفه استاندار جديد گلستان در تالار فخر‌الدين اسعد گرگاني اظهار داشت: استاندار جديد گلستان بايد اعتدال‌گرايي را به عنوان يک اصل در انتخاب همکاران و مديران استان مدنظر قرار دهد.
وي افزود: از تندخويي، عصبيت و خشونت ضربه خورده‌ايم و آن چرا که خارج از عقل باشد احساس‌گرايي است و بايد از آن پرهيز کنيم.
وزير کشور خاطر نشان کرد: چيزي که مورد پذيرش همگان است بايد عملي شود.
رحماني فضلي ادامه داد: حسن صادقلو استاندار جديد گلستان مديون هيچ کس از جمله من و دولت نيست.
وي تصريح کرد: صادقلو فقط مديون ذات اقدس الهي است و اگر خواست پروردگار نبود او براي اين منصب انتخاب نمي‌شد.
وزير کشور تأکيد کرد: در انتخاب مسئولان علاوه بر مشي اعتدال‌گرايي بايد تجربه مفيد هم مدنظر قرار گيرد.
وي با بيان اينکه بين تجربه و تجربه مفيد تفاوت وجود دارد اضافه کرد: فقط نفس چند سال کار کردن نبايد مبناي کار مفيد باشد بلکه مديران بايد برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد را قبول داشته و به فکر مردم و انقلاب باشند.
رحماني فضلي ادامه داد: همانگونه که استانداران را بر اين مبنا انتخاب کرديم معاونين استانداران و فرمانداران هم براساس همين اصل تاييد مي‌شوند.
وي مردم را ولي‌نعمت مسئولان دانست و گفت: مردم در همه سختي‌ها همراه ما بودند چه آنهايي که از لحاظ فکري و لفظي و چه آنهايي که در حد جهاد و شهادت همراهي کرده‌اند.
وزير کشور با تاکيد بر اينکه بايد قدر مردم را بدانيم تصريح کرد: شرع و عقل هم حقوق شهروندي را مي‌پذيرد و هويت اسلامي و ايراني کفايت مي‌کند و همه ما در برابر قانون برابريم.
رحماني فضلي ادامه داد: اگر رضايت مردم به دست آيد اعتماد عمومي نسبت به نظام اسلامي جلب و در اين صورت مردم به راحتي قوانين و توصيه‌ها را مي‌پذيرند که اين خود کارآمدي و استحکام نظام را افزايش مي‌دهد.
وي با بيان اينکه انقلاب اسلامي ايران الگوي جديد حکومتي را در جهان ارائه داده است توضيح داد: ما 34 سال براي پايداري اين الگو مقاومت کرديم و هزينه‌هاي فراواني را نيز پرداختيم.
رحماني فضلي با اشاره به سفر رئيس‌جمهور به نيويورک و سخنراني وي در مجمع عمومي اين سازمان گفت: چه اتفاق شايان و مبارکي رخ مي‌دهد که طبق نظر‌سنجي‌ها بيش از 75 درصد مردم آمريکا بيان مي‌کنند مشکلات خود را با ايران بايد از راه مذاکره حل کنيم.
وي اضافه کرد: بايد به عدالت و آزادي ملت‌ها پاسخ مناسب داده شود و نزديک‌ترين مسير براي تحقق آن در چارچوب حاکميت قانون است.
وزير کشور با اشاره به شرايط اقتصادي کشور گفت: امروز به اجبار در حوزه اقتصادي شرايطي بر ما تحميل شده که بايد روي پاي خود بايستيم. ما کمبود منابع نداريم اما در عين حال بهره‌وري پايين داريم و اولويت‌ها را رعايت نمي‌کنيم.
وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري اظهار داشت: ايشان پيشرفت را در دو عنصر علم و توليد مورد تأکيد قرار داده‌اند لذا بايد تلاش کنيم تا در چارچوب فرمايشات ايشان به توسعه و پيشرفت دست يابيم و استانداران هم بايد فضاي رقابتي متناسب را در استان‌ها ايجاد کنند.


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1426
  • کد خبر : 174