عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های شاخص هفته دولت در استان گلستان از سوی معاون استاندار اعلام شد

در گفتگویی خبری :

برنامه های شاخص هفته دولت در استان گلستان از سوی معاون استاندار اعلام شد

برنامه های شاخص هفته دولت در استان گلستان از سوی معاون استاندار اعلام شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در تشریح برنامه هاس شاخص هفته دولت در استان، از برگزاری یادواره شهیدان رجایی و باهنر ، صبح شنبه در مسجد جامع گرگان خبر داد.

"علی اصغر طهماسبی" در مصاحبه ای تلویزونی با سیمای استان گلستان گفت: سخنران این مراسم یکی از شخصیتهای کشوری خواهد بود که بعد از نهایی شدن، به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی افزود: تجلیل از کارمندان نمونه، آزاده و ایثارگر و برگزاری یادواره 131 شهید کارمند استان با سخنرانی استاندار محترم از دیگر برنامه های شاخص هفته دولت در استان است.

معاون سیاسی، امنینی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: سفر دکتر جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دولت و حضور معاون علمی و فن آوری ریاست محترم جمهور جهت افتتاح پارک فن آوری استان گلستان در شهرستان آق قلا را نیز در هفته دولت خواهیم داشت.

وی در ادامه از حضور مهندس تابش ، ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، جهت افتتاح پروژه های مسکن مهر استان خبر داد.

طهماسبی افتتاح و بهره برداری از 527 پروژه عمرانی، اقتصادی ، تولیدی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 369 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای یک هزار و 84 نفر را در هفته دولت به عنوان مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید در استان گلستان اعلام کرد.

وی همچنین آغاز عملیات عمرانی 61 پروژه تولیدی، صنعتی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 119 میلیارد تومان را از دیگر دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در راستای توسعه استان، عنوان کرد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .