عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انصراف 48 تن از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان

رئیس ستاد انتخابات استان:

انصراف 48 تن از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان

انصراف 48 تن از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تا این لحظه، تعداد 48 نفر از کاندیداهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف داده اند.

"علی اصغر طهماسبی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: بر اساس انصراف این 48 نامزد، تاکنون 125 نفر برای ادامه رقابت انتخاباتی در استان گلستان باقی مانده اند.

وی با اشاره به افراد انصرافی در هر حوزه انتخابیه گفت: 20 نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا، 5 نفر از حوزه انتخابیه گنبدکاووس، 5 نفر از حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، گمیشان و بندرگز، 8 نفر از حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر، 5 نفر از حوزه انتخابیه علی آباد کتول و 5 نفر از حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش انصراف داده اند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: یقیناً بروز هرگونه تغییراتی در خصوص کاندیداها، به اطلاع هم استانی های عزیز خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنانش، با بیان اینکه 1332 شعبه اخذ رأی در استان آماده دریافت آراء هم استانی های عزیز است، اضافه کرد: از این تعدا 526 شعبه در شهرها و 806 شعبه اخذ رأی در روستاهای استان واقع شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: در این بین حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا با 111 شعبه اخذ رأی شهری و 105 شعبه روستایی، دارای بیشترین تعداد شعب اخذ رأی در بین 6 حوزه انتخابیه استان است.

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .