عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 52 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان آزادشهر

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار صورت پذیرفت :

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 52 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان آزادشهر

در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، 52 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان آزادشهر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار عصر سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در آزادشهر افزود: با گذشت یک سال از عمر دولت یازدهم، این دولت در خدمت رسانی به مردم مثبت عمل کرده است.

رضا مروتی با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید است گفت: علاوه بر خدمات رسانی مثبت به مردم ، خروج از رکود اقتصادی و کاهش تورم از 45 درصد به 25 درصد از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری گلستان همچنین افزود: ایجاد فضای کسب و کار ، فعال تر شدن کارگاه های تولیدی و رونق بخش خصوصی از دیگر دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید در یک سال اخیر است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت و شهدای کارمند استان گلستان، هفته دولت را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی اقدامات ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به مردم دانست.

به گفته وی، در هفته دولت امسال، با تلاش و برنامه ریزی همه مسوولان شهرستانی و استان و حمایت دولت تدبیر و امید 527 پروژه عمرانی ، خدماتی و اشتغالزایی در سطح استان گلستان در این هفته به بهره برداری رسیده است.

شایان ذکر است ؛ از مجموع 52 پروژه شهرستان آزادشهر، تعداد 28 طرح با اعتباری بالغ بر 114 میلیارد و 246 میلیون ریال در بخش عمرانی و 16 طرح با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد و 873 میلیون ریال در بخش اشتغالزایی و اقتصادی به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی 8 طرح با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 628 میلیون ریال نیز آغاز شد.

این طرح ها شامل کارخانه سنگ شکن، ساختمان نیروی انتظامی ، یک واحد اموزشی ، آسفالت و روکش جاده آزادشهر به خوش ییلاق ، مسکن مهر و ... می باشد .

شهرستان آزادشهر با 92 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1248
  • کد خبر : 1809