عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صیانت از آراء مردم مهمترین وظیفه هیأت بازرسی انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان:

صیانت از آراء مردم مهمترین وظیفه هیأت بازرسی انتخابات است

صیانت از آراء مردم مهمترین وظیفه هیأت بازرسی انتخابات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: نقش هیأت های بازرسی در برگزاری انتخاباتی سالم بی بدیل است.

"علی اصغر طهماسبی" شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولین هیأتهای بازرسی شهرستانهای استان اظهار کرد: در کنار صیانت از آراء مردم که مهمترین وظیفه هیأت بازرسی است، بررسی تخلفات انتخاباتی عوامل اجرایی و بررسی سوء استفاده از اموال دولتی و سایر تخلفات احتمالی، از دیگر وظایف مهم شماست.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه هیأت بازرسی نقش خود را در انتخابات به درستی ایفا کند، تخلفی رخ نخواهد داد.

رئیس ستاد انتخابات استان با تأکید بر نقش بی طرفی اعضای ستاد بازرسی انتخابات، افزود: وظایف هیات های بازرسی از اولین لحظه انتخابات آغاز و تا بعد از شمارش آراء ادامه می یابد که با نظارت بر روند اجرای انتخابات، گزارشات و تخلفات را ثبت خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، تصریح کرد: همه اعضای بازرسی انتخابات استان از افراد با تجربه و دارای سابقه مثبت در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخاب شدند و چنانچه بازرسی قوی داریم به این دلیل است که نمی خواهیم تخلفی صورت گیرد و حتی یک رأی مردم جا به جا شود.

طهماسبی اضافه کرد: شما زمانی می توانید در جایگاه بازرسی به خوبی ایفای وظیفه کنید که هم اشرافیت کامل به قانون داشته و هم فرآیندهای انتخابات را بدانید و بشناسید تا بتوانید با اجرای دقیق قانون کلیه امور انتخاباتی را کنترل و رصد نمایید .

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: در روز اخذ رأی ما در همه شهرستانها فردی را به عنوان معین ستاد انتخابات در کنار فرمانداران قرار داده ایم تا به دلیل مشغله بالای فرمانداران، بتوانیم ارتباط مستمری با شهرستانها داشته باشیم و به سرعت در جریان امور قرار بگیریم.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: همه چیز برای برگزاری یک انتخاباتی قانونی، در فضایی امن، بی‌طرفانه و همراه با مشارکت حداکثری فراهم است و ان شالله با حضور پرشور مردم حماسه سیاسی 7 اسفند 94 رقم خواهد خورد.

در ابتدای این جلسه نیز کریمی رئیس هیأت بازرسی بر انتخابات استان اظهار کرد: انتخاب بازرسین شعب اخذ رای با دقت لازم انجام و افرادی امین، امانتدار، بیطرف و خبره برای این منظور انتخاب شده اند تا فرآیند بازرسی انتخابات به صورت دقیق و کامل انجام پذیرد.

صیانت از آراء مردم مهمترین وظیفه هیأت بازرسی انتخابات است

صیانت از آراء مردم مهمترین وظیفه هیأت بازرسی انتخابات است

صیانت از آراء مردم مهمترین وظیفه هیأت بازرسی انتخابات است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .