عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عدالت قوميتي در عزل و نصب‌ها رعايت مي‌شود

استاندارگلستان:

عدالت قوميتي در عزل و نصب‌ها رعايت مي‌شود

عدالت قوميتي در عزل و نصب‌ها رعايت مي‌شود

استاندار گلستان گفت: شاخصه‌هايي در عزل و نصب‌هاي آينده رعايت مي‌شود که يکي از آنها رعايت عدالت نصبي قوميتي خواهد بود.

دکتر "حسن صادقلو " در جمع مردم شهرستان بندر ترکمن با تبريک عيد سعيد قربان اظهار داشت: آموزه‌هاي اسلام ثروت بزرگي است که خداوند براي ما از رحمتش ارزاني داشته است.
وي ادامه داد: يکي از اين ثروت‌ها، ايام حج و عيد قربان است و حضور مردم به ‌صورت يکپارچه و معتقد با يک روح جمعي محصول عظمت اين آموزه الهي است.
صادقلو با بيان اينکه آنچه که من در ميان مردم ترکمن در اين روز مي‌بينم، کشتن نفس و روي آوردن به سمت روح برادري است، تاکيد کرد: در اين شهر نوعي همگرايي وجود دارد که بايد اين شهر را دارالوحده ناميد.
استاندار گلستان با بيان اينکه مسائل و مشکلات مسلمانان جز در پرتو نور وحدت و روح جمعي حل نخواهد شد، اظهار داشت: دشمن دريافته که اگر مسلمانان باهم اختلاف داشته باشند، مي‌توان در آنها نفوذ کرد.
وي افزود: دشمن از زماني که به اين نتيجه رسيد که نمي‌تواند در برابر اتحاد و قدرت ايمان بايستد در تلاش است تا با ايجاد تفرقه بتواند در مسلمانان نفوذ کرده و به آنها آسيب برساند.
صادقلو تاکيد کرد: دراينجاست که روح وحدت و برادري پيام حساب‌شده‌اي به تمام مردم جهان است و خوشبختانه اين روح وحدت در ملت ترکمن بسيار بالاست.
استاندار گلستان با اشاره به وجود نرخ بيکاري در منطقه ترکمن، تصريح کرد: در آينده تلاش خواهيم کرد تا با انديشيدن تمهيدات مناسب اين مشکل حل شود.
صادقلو گفت: من امروز با ملت ترکمن آشنا نشده‌ام، بلکه سال‌هاست که با آنها زندگي مي‌کنم و از کودکي به من آموخته‌اند که مردم استان گلستان از راميان تا بندرترکمن با هم برادرند.
وي افزود: اين انديشه فقط براي من نيست، بلکه پيام نظام است و اين حکومت برادري را حکم مي‌کند.
استاندار گلستان با اشاره به داشتن يک نقشه راه براي پيشبرد طرح‌هاي اقتصادي اظهار داشت: براي توسعه بخش اقتصادي استان گلستان برنامه‌هايي دارم که بتوانم جزيره آشوراده و بندر ترکمن را به يک منطقه گردشگري تبديل کنم.
وي در ادامه تاکيد کرد: در اين راه و در عزل و نصب‌هاي آينده به ملت ترکمن نيز توجه خواهد شد.
صادقلو در پايان اظهار داشت: در عزل و نصب‌هاي آينده شاخصه‌هايي دارم که يکي از آنها رعايت عدالت نصبي قوميتي خواهد بود.


تأیید کننده خبر : shirangi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1372
  • کد خبر : 185