عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیروی انتظامی بازوی توانمند برقراری عدالت در جامعه است


نیروی انتظامی بازوی توانمند برقراری عدالت در جامعه است

نیروی انتظامی بازوی توانمند برقراری عدالت در جامعه است

استاندار گلستان جوهره حکومت اسلامی را بر مبنای اصل ولایت فقیه دانست و گفت: نیروی انتظامی بازوی توانمند در برقراری عدالت در حکومت اسلامی است.
دکتر "حسن صادقلو" روز گذشته در دیدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی گلستان، با بیان این که ولایت رکن اصلی در حکومت اسلامی است، اظهار کرد: برقراری عدالت در حکومت اسلامی وظیفه ای خطیر و اعتقادی است و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مثابه بازوی توانمند در برقراری عدالت در حکومت اسلامی محسوب می شود.
وی سلامت و امنیت را دو بال پرواز به سوی توسعه در حکومت اسلامی برشمرد و بیان داشت: رابطه سلامت و امنیت یک رابطه دو سویه است به طوری که امنیت، سلامت را در جامعه ایجاد می کند و سلامت نیز امنیت را به وجود می آورد.
وی توجه به فناوری های روز در مجموعه نیروی انتظامی را یک اصل غیر قابل انکار دانست و افزود: توسعه نرم افزاری در حوزه نظم و امنیت یک کار علمی است و خوشبختانه پلیس ایران اسلامی یک پلیس کارآمد و آشنا به فناوری های جدید روز دنیاست.
استاندار گلستان ارتقاء احساس امنیت را از جمله وظایف همه ادارات و نهادهای مسئول در این زمینه اعلام کرد و گفت: نظم و امنیت موجود در جامعه ناشی از ارتقاء احساس امنیت است.
وی تصریح کرد: هر قدر احساس امنیت در جامعه بالاتر باشد به همان میزان امنیت جامعه نیز ارتقاء خواهد یافت.


تأیید کننده خبر : mohammadabadi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1388
  • کد خبر : 195