عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه گلستان، همکاری همه جانبه تشکل های غیردولتی را می طلبد

استاندار گلستان:

توسعه گلستان، همکاری همه جانبه تشکل های غیردولتی را می طلبد

توسعه گلستان، همکاری همه جانبه تشکل های غیردولتی را می طلبد

استاندارگلستان گفت: تشکل های غیردولتی به عنوان رکن سوم توسعه پایدار به عنوان بازوان توانمند در کنار دولت قرار می گیرند و توسعه استان، همکاری همه جانبه تشکل های غیردولتی را می طلبد.

دکتر "حسن صادقلو" شب گذشته در دیدار با نمایندگان تشکل های مردم نهاد استان افزود: سازمان های مردم نهاد (سمن) سازمان هایی داوطلبانه و غیردولتی هستند که مطابق اساسنامه مشخص در حوزه های خاص به فعالیت مشغول هستند.
به گفته وی، مهم ترین و اساسی ترین ویژگی این سمن ها، غیرسیاسی بودن آنها است که می توانند در رشد و توسعه کشور و استان به صورت تخصصی تاثیرگذار باشند.
وی در ادامه از حضور تشکل های غیر دولتی استان تشکر کرد و یادآور شد: این جلسه شروعی است برای اقدامات موثر دولت و تشکل های غیردولتی که در کنار هم بتوانند به توسعه استان کمک کنند.
دکتر صادقلو در پایان اظهار کرد: نگاه به بحث تشکل های غیردولتی مثبت است و برای ارائه راهکارهای مناسب نیاز به جلسات متعدد می باشد.
در این دیدار عضو شورای خانه تشکل های استان گلستان نیز گفت: موضوع فعالیت این تشکل ها، یافتن راهکار برای رفع آسیب های اجتماعی، نیکوکاری، آبادانی، مذهبی، بهبود وضعیت فرهنگی جامعه، زنان، کودکان، حمایتی، توسعه است.
"فاطمه نساء کیقبادی" افزود: در آیین نامه ها و قوانین، باید اهمیت خاصی به توانمندسازی سمن ها و لزوم بهره گیری از نقش موثر و قابلیت های آنها داده شود.
وی تصریح کرد: ضروری است که هم سازمان های مردم نهاد در پویایی، بالندگی و مدیریت مناسب و ارائه خدمات مطلوب به همنوعان بکوشند و هم دولت و مسوولان در این مسیر به آنها مساعدت کنند.
در ادامه ،تشکل ها به معرفی و اقدامات انجام شده در راستای اهداف خود پرداختند.
در این دیدار که دردفتر استاندار گلستان برگزار شد نمایندگان 35 تشکل جوانان، زیست محیطی و زنان حضور داشتند.

 


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1371
  • کد خبر : 198