عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استراتژی نظام اسلامی مبارزه با بی‎عدالتی و ظلم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

استراتژی نظام اسلامی مبارزه با بی‎عدالتی و ظلم است

استراتژی نظام اسلامی مبارزه با بی‎عدالتی و ظلم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه استراتژی نظام مبارزه با بی‎عدالتی و ظلم است، گفت: بر این اساس امروز جمهوری اسلامی با صدور انقلاب به خارج از مرزها در سنگر سوریه، عراق و یمن با ظلم و بی‌عدالتی مبارزه می‎کند.

"علی‌اصغر طهماسبی" در همایش تجلیل از برترین‎های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1394، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 4 هزار شهید استان گلستان تصریح کرد: این روزها شاهد حضور پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم در استان گلستان هستیم که به بار معنوی استان افزوده است.

وی بیان کرد: امروز ما در حوزه مدیریت با سه عامل تهدیدات، آسیب‎ها و فرصت‎ها رو به رو هستیم و باید در شناخت این عوامل مشکلات را احصا کنیم چرا که برخی تهدیدات می‎تواند انقلاب ما را دچار چالش کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به حوزه‎های تهدیدات و فرصت‎ها اظهار داشت: اگر شناخت کافی در مورد تهدیدات نداشته باشیم در ادامه کار با مشکل رو به رو خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‎های اجرایی با شناخت عامل‎ها باید بتوانند با مشکلات رو به رو شوند تا از همه توان در تمام حوزه‎ها استفاده کنند و میزان تهدیدات در جامعه کاهش را کاهش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب را نباید کوچک بشماریم، گفت: باید از دستاوردهایی که طی 37 سال از عمر انقلاب اسلامی به دست آمده مراقبت کنیم.

طهماسبی با بیان اینکه این دستاوردها، فرصتی در اختیار مدیران است، افزود: در حوزه شناخت مهمترین چیزی که در اختیار داریم ظرفیت مردمی است که در ماه‎های اخیر از این ظرفیت به درستی استفاده کرده ایم به گونه‎ای که در انتخابات هفتم اسفند ماه سال گذشته، مردم استان گلستان حماسه آفریدند و بالغ بر 80 درصد در انتخابات مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه در 10 اردیبهشت ماه از فرصت انتخابات در دور دوم و در سه حوزه انتخاباتی استان گلستان استفاده خواهیم کرد، گفت: هر کسی نتواند تحولات را مدیریت کند باید بحران را مدیریت کند لذا با توجه به این مهم شناخت ظرفیت‎ها و بهره‎گیری از فضای مجازی اهمیت پیدا کرده است.

طهماسبی با بیان اینکه مردم در روز قدس و 22 بهمن به میدان آمدند و به وظایف خود عمل کردند، ابراز داشت: مردم قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستندکه با استفاده از ظرفیت مردم در طی 37 سال گذشته به اقتدار دست یافتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان جمهوری اسلامی ایران را جزیره ثبات و امنیت در منطقه دانست و اظهار کرد: امید است در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام عمل» از ظرفیت‎های موجود به خوبی استفاده کنیم و بتوانیم با همت و تلاش، عامل بر شعار سال باشیم.

استراتژی نظام اسلامی مبارزه با بی‎عدالتی و ظلم است

استراتژی نظام اسلامی مبارزه با بی‎عدالتی و ظلم است

استراتژی نظام اسلامی مبارزه با بی‎عدالتی و ظلم است

استراتژی نظام اسلامی مبارزه با بی‎عدالتی و ظلم است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .