عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید استاندار گلستان و هیات همراه از زیر گذر یساقی


بازدید استاندار گلستان و هیات همراه از زیر گذر یساقی

بازدید استاندار گلستان و هیات همراه از زیر گذر یساقی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ بعدازظهر روز گذشته دکتر صادقلو استاندار گلستان و هیات همراه به اتفاق مجتبی جمالی فرماندار از یک پروژه عمرانی در حال ساخت در شرق شهرستان کردکوی بازدید و از نزدیک در جریان روند و چگونگی اجرایی شدن این پروژه قرار گرفت.

در این بازدید یک ساعته مهندسین و کارشناسان اداره کل راه و ترابری در خصوص چگونگی اجرایی شدن این زیرگذر و مراحل ساخت آن برای استاندار و هیات همراه با اشاره به اقدامات انجام شده وبرنامه های دیگر آن گزارشی را به وی ارائه دادند.

در این بازدید که مسئول راه و شهرسازی ، مهندسین مشاور ناظر و پیمانکارپروژه نیز حضور داشتند ،جمالی فرماندار کردکوی با اشاره به سابقه پیگیری های بعمل آمده در زمینه چگونگی تحقق و تصویب و عملیاتی شدن پروژه و تشکر از حمایتهای استاندار گلستان از تلاشها و زحمات مدیر کل گذشته و حال اداره کل راه و شهرسازی ،معاونت راهداری وزارت راه و شهرسازی و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی نیز قدردانی کرد.

 وی در پایان سخنانش با توجه به حساسیت های ترافیکی این محور خواستار حمایت مسئولان در تخصیص قطعی اعتبارات وتسریع در اجرای آن شد .

 در ادامه این بازدید پیمانکار پروژه با توضیح وتبیین فضای اجرایی پروژه و نقشه اجرایی کار، استاندار گلستان و فرماندار کردکوی را در جریان روند کار قرار داد و با توجه به اعتبارات اندک تخصیص یافته خواستار تسریع در تخصیص اعتبارات مصوبه شد و اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات و مساعدبودن شرایط جوی و ... پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

 در ادامه دکتر صادقلو استاندار گلستان نیز ضمن تشکر از اقدامات مثبت بعمل آمده ، اجرای این پروژه را از پروژه های مهم و تاثیرگذار در محور اصلی وبزرگراه های استان دانستند و با توجه به اهمیت ترافیکی آن خواستار دقت و تسریع در عملیاتی شدن آن شد و برپیگیری و تخصیص اعتبارات از طریق اداره کل راه و شهرسازی و وزارت خانه مربوطه شد .

 شایان ذکر است :محور سه راهی یساقی که عملا در سال های اخیر به چهار راهی تبدیل شده است بنا برنظر کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی و پلیس راه از محورهای پرخطر استان بوده که همه ساله شاهد تصادفات شدید منجر به فوت و جرح تعداد زیادی از هموطنان می شده است و براساس پیگیریهای اخیر بویژه در دولت تدبیر امید اجرای این پروژه مصوب و عملیات آن با اعتباری بالغ بر 60میلیارد ریال شروع شده است .

گفتنی است ؛ پروژه عمرانی زیرگذر یساقی با اعتباری بالغ بر 60میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و تا پایان تا سال جاری به بهره برداری می رسد .

 

بازدید استاندار گلستان و هیات همراه از زیر گذر یساقی

 

بازدید استاندار گلستان و هیات همراه از زیر گذر یساقی

 

بازدید استاندار گلستان و هیات همراه از زیر گذر یساقی

 

بازدید استاندار گلستان و هیات همراه از زیر گذر یساقی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 1874
  • کد خبر : 19965