عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان برگزار شد


جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان برگزار شد

جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان برگزار شد

 جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان با حضور اعضای هیأت استان و رؤسای هیأت¬های بازرسی انتخابات شهرستان¬های تابعه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

در این جلسه عبدالقدیر کریمی رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان ضمن تشکر از زحمات تمام ارکان و عوامل بازرسی در مرحله اول انتخابات، پایبندی و عمل به مر قانون را تکلیف اصلی و اساسی همه دست اندرکاران انتخابات دانست و افزود: با توجه به حساسیت بیشتر این مرحله از انتخابات هم برای مردم، هم برای کاندیداها و حامیانشان، این تکلیف سنگین تر از قبل خواهد بود.

وی اظهار کرد: عوامل دخیل در برگزاری انتخابات باید آستانه تحمل خود را بالا برده و در عین رعایت تمام موازین قانونی با سعه صدر برخورد نمایند به گونه¬ای که شأن و جایگاه وزارت کشور به عنوان مسئول اجرای انتخابات حفظ گردد.

وی همچنین بازدید استاندار از مراکز حوزه انتخابیه و جلسات مشترکی که با حضور فرمانداران و هیأت¬های نظارت ، اجرایی و بازرسی برگزار گردید را بسیار سازنده و مؤثر دانست و مراتب تقدیر و تشکر دکتر صادقلو از عملکرد هیأت های بازرسی را اعلام کرد.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان هدف از برگزاری این جلسه را آخرین هماهنگی¬ها درخصوص دستورالعمل¬های وزارت کشور ، اقدامات و موارد مربوط به بازرسی انتخابات عنوان نموده و اظهار داشت: همه تکالیف و وظایفی که در مرحله اول برای هیأت بازرسی تعریف شده بود در دستورالعمل¬های ابلاغی این دوره نیز بر آن تأکید شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: سایر نکات حائز اهمیت درخصوص بازرسان و سربازرسان و سامانه جامع انتخابات توسط دبیرخانه هیأت بازرسی انتخابات استان به هیأت¬های شهرستانی اطلاع رسانی شده است.

وی همچنین درخصوص بازرسان ویژه و لزوم تعامل و همکاری با ایشان و سایر اقدامات به عمل آمده و تدابیر امنیتی صورت گرفته جهت اجرای انتخاباتی سالم و آرام و با شکوه مطالبی را بیان کرد.

در ادامه جلسه رؤسای هیأت¬های بازرسی انتخابات شهرستان¬ها به بیان نظرات و برخی سؤالات خود پرداخته و پیرامون موضوعات مطرح شده بحث و تبادل نظر نمودند.

در پایان نیز قوانلو، عضو دبیرخانه هیأت بازرسی انتخابات استان به تشریح فرآیند أخذ رأی و موضوعات مطرح شده در ویدئو کنفرانس روز 05/02/1395 هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور پرداخت.

جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان برگزار شد

 

جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان برگزار شد

 

جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان برگزار شد

 

جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان برگزار شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1031
  • کد خبر : 19986