عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موضوع دهه فجر نباید به عنوان یک مسئله عادی تلقی شود

استاندار گلستان:

موضوع دهه فجر نباید به عنوان یک مسئله عادی تلقی شود

موضوع دهه فجر نباید به عنوان یک مسئله عادی تلقی شود

استاندار گلستان با بیان اینکه همه ما مسئولیت داریم تا از یک سرمایه خوب به صورت راهبردی استفاده کنیم، گفت: نباید موضوع دهه فجر را به عنوان یک مسئله عادی تلقی کرد.

حسن صادقلو، استاندار گلستان، در جلسه ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: انقلاب اسلامی ایران یک قصه تاریخی نیست بلکه یک تاریخ است اما آنچه که وجود دارد فلسفه تاریخ است.
وی با اشاره به اینکه دهه فجر که از سوی امام خمینی(ره) بنیانگذاری شده است، افزود: این بنیانگذاری دارای یک نقطه تابناک است که نقطه هدف آن هم بسیار با اهمیت است که اگر به تابناکی نقطه هدف توجه نشود باوری که باید اتفاق افتد رخ نخواهد داد.
صادقلو با بیان اینکه همه ما مسئولیت داریم تا از یک سرمایه خوب به صورت راهبرد استفاده کنیم، اظهارداشت: نباید موضوع دهه فجر را به عنوان یک مسئله عادی تلقی کرد چرا که این انقلاب و شخصیت امام خمینی(ره) عادی نیستند و ما وارثان آنان هستیم که نباید با این موضوع عادی برخورد کنیم و این انقلاب به نسل های آینده تحویل داده خواهد شد.
وی در خصوص اینکه ایام دهه فجر یک راهبرد است، تصریح کرد: اگر نگاه راهبردی برای حفاظت به یک حقیقت نشود درک اساسی صورت نخواهد گرفت.
استاندارگلستان با بیان اینکه نظام اسلامی، ولایت فقیه و مردم مداری و خدمت به مردم سه میراث امام خمینی(ره) است که برای مردم به جا گذاشته است، گفت: امام خمینی(ره) با یک روحیه و جلوه خاص جمهوری اسلامی را خلق کرده و این میراثی برای ملت ایران است.
به گفته صادقلو ؛ دهه فجر یک راهبرد است برای حفاظت از این میراث ارزشمند امام (ره) که باید از ظرفیت شورای عالی دهه فجر برای این مهم نهایت بهره را برد .
وی خطاب به مسئولان ستاد عالی دهه فجر با بیان اینکه باید نسبت به خروجی های خود تبیین و آسیب شناسی کنند، افزود: برای دست یابی به موفقیت باید نسبت به خروجی های خود حساس شویم.
استاندار گلستان گفت : تعبیر امام که می فرماید : « انقلاب ما انفجار نور بود » یک عبارت نیست بلکه باید به عنوان یک منطق جهانی تبیین شود زیرا دمیدن خورشید حق تعبیر عمیقی است که از سوی یک انسان خاص مطرح می شود .
صادقلو با بیان اینکه حوزه عمل در این موضوع یک تشریفات نیست بلکه یک راهبرد است، تصریح کرد: مراسم دهه فجر راهبردی برای بیمه سازی یک سال است و تبیین و روشن کردن مسیری که این انقلاب را به انقلاب جهانی مهدی ( عج) متصل نماید .
وی یادآور شد: برخی از حلقات انقلاب اسلامی در حال مفقوده شدن است که وظیفه ما این است که این حلقه ها را بیابیم و به نحو شایسته تبیین کنیم .
وی افزود : این بزرگترین رسالت ماست تا این امانت بزرگ را به خوبی به نسل بعدی منتقل کنیم .

 


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1201
  • کد خبر : 200