عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعلام رسمی آغاز انتخابات در استان گلستان


اعلام رسمی آغاز انتخابات در استان گلستان

 رئیس ستاد انتخابات استان راس ساعت 8 صبح امروز با حضور در استودیو پخش سیمای مرکز گلستان همزمان با سراسر کشور رسماً آغاز رای ریزی مرحله دوم انتخابات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در برنامه حماسه حضور تصریح کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه شامل 10 شهرستان و در 863 شعبه اخذ رای امروز(10 اردیبهشت) برگزار می شود.
وی با بیان اینکه حماسه حضور مورد تاکید امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بوده و هست، یادآور شد: در طی 34 انتخابات گذشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم همیشه با نشاط حضور یافته اند و ما به این حضور افتخار می کنیم.
وی با اشاره به مشارکت 80/39 درصدی مردم در انتخابات ، خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم همانگونه که در هفتم اسفند ماه حماسه آفریدند، این بار نیز با انتخاب شایسته خود نمایندگانی با آرا بالا را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با تاکید بر حمایت مردم از مسئولان ، گفت: امروز روز ملی خلیج فارس است و امیدواریم مردم در 21 استانی که مرحله دوم انتخابات در آنها برگزار می شود، حماسه آفرینی کنند.
طهماسبی با بیان اینکه متولدین 10 اردیبهشت 1377 به قبل امکان شرکت در انتخابات را دارند، یادآور شد: از تمامی رای دهندگان می خواهیم در اولین ساعات روز به شعب اخذ رای مراجعه کنند و رای ریزی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.
وی افزود: همه باید به مرّ قانون و رای مردم تمکین کنیم و همچنین دست اندرکاران انتخابات صیانت از آرا مردم را اولویت خود قرار دهند و همچنین نامزدها و نمایندگانی که پس از انتخابات امروز به مجلس راه می یابند منافع و مصالح ملی را مد نظر قرار دهند.
لازم به ذکر است مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه (گرگان و آق قلا)، (کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و بندرگز) و (مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه) امروز دهم اریبهشت ماه برگزار می شود و 4 نماینده راهی بهارستان می گردند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .