عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل شورای مشورتی جوانان گلستان

مشاور استاندار خبر داد:

تشکیل شورای مشورتی جوانان گلستان

تشکیل شورای مشورتی جوانان گلستان

مشاور استاندار گلستان از تشکیل شورای مشورتی جوانان استان خبر داد.

علی نصیبی با اعلام این خبر افزود؛ شورای مشورتی جوانان استان از 60 نفر از جوانان فعال و صاحبنظر حوزه های گوناگون از شهرستان های مختلف استان تشکیل شده است.

وی اظهار داشت؛ تشکیل این شورا با هماهنگی و کسب موافقت استاندار گلستان صورت پذیرفته و اولین نشست آن در تاریخ 23 شهریور ماه برگزار شد.

مشاور جوان استاندار گلستان گفت؛ بر اساس اعتقاد ما به جامعه چند صدایی سعی کردیم درانتخاب اعضای شورای مشورتی جوانان استان، با احترام به اصل تکثر، از همه سلیقه ها و  رویکردها استفاده نمائیم.

علی نصیبی افزود؛ تلاش داریم در هر جلسه این شورا، از یکی از مدیران مرتبط با حوزه جوانان دعوت نمائیم تا ضمن تشریح عملکرد صورت گرفته، از نکته نظرات و نقدهای اعضای شورا در رابطه با شیوۀ فعالیت آن نهاد درحیطه جوانان نیز بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد؛ علاوه بر این در هر یک از جلسات، یکی از مشاوران جوان فرمانداری ها و ادارات کل به عنوان مهمان حضور یافته و به ارائه گزارش نوآوری ها و فعالیت ها پرداخته و در صورت عدم رضایت اکثریت اعضا از عملکرد ایشان، شورای مشورتی به ایشان کارت زرد خواهد داد.

تشکیل شورای مشورتی جوانان گلستان

مشاور جوان استاندار در تشریح وظایف شورای مشورتی، به بررسی موضوعات کلان در حوزه جوانان و ارائه مشورت های لازم به مدیران مرتبط اشاره کرد و گفت؛ این شورا همچون یک مجلس کوچک در حوزه جوانان نقش آفرینی کرده و به عنوان یک میزان الحراره برای رصد اتفاقات در رابطه با جوانان عمل می کند.

علی نصیبی یادآور شد؛ همان گونه که از نام این شورا پیداست، در حوزه عمل وارد نشده، بلکه نقش مشورتی خواهد داشت.

وی اظهار داشت؛ برخی از مطالبات بیرونی ازحوزه مشاور جوان در چهارچوب وظایف ستاد ساماندهی جوانان استان می گنجد که با مشارکت ادارات و دستگاه های مختلف با دبیری اداره کل ورزش و جوانان فعالیت می کند.

مشاور استاندار گلستان خاطر نشان کرد؛ سعی کردیم در انتخاب اعضای شورای مشورتی، جامعیت، فعالیت و پویایی، و... را لحاظ کنیم لیکن شاید به دلیل نبود بانک اطلاعات جامع از جوانان استان، افراد شایسته ای از لیست ما بیرون مانده باشند.

تشکیل شورای مشورتی جوانان گلستان

علی نصیبی افزود؛ لیکن درآینده و با تکمیل بانکهای اطلاعاتی موجود، از جوانان شایسته در دیگر ارکان حوزه مشاور جوان استفاده خواهیم کرد.

وی گفت؛ اتاق فکر حوزه مشاور جوان فعال شده و حسب مجوز استاندار محترم در آیندۀ نزدیک، کارگروه های تخصصی توسعه، فرهنگی اجتماعی ورزشی، و اشتغال را با حضور مشاوران جوان ادارات مرتبط و جوانان صاحب نظر در این حوزه ها شکل خواهیم داد.

 مشاور استاندار گلستان اظهار داشت؛ نشست های مشاوران جوان فرمانداران به جهت ایجاد هماهنگی فعالیت در شهرستان ها، به صورت منظم هر دو هفته یکبار در حال برگزاری است و با تکمیل شدن شبکه مشاوران جوان ادارات، اولین نشست شورای اداری مشاوران را در مهرماه برگزار خواهیم کرد.


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1786
  • کد خبر : 2122