عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موضوع بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه را پیگیری می کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

موضوع بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه را پیگیری می کنیم

موضوع بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه را پیگیری می کنیم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس شورای اطلاع‎رسانی استان بر لزوم ساماندهی اصحاب رسانه و توزیع آگهی بین مطبوعات تاکید کرد و گفت: موضوع بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان را پیگیری می کنیم.

"علی‎اصغر طهماسبی" در دیدار با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان اظهار کرد: از طریق خانه مطبوعات استان گلستان، به عنوان تنها تشکل صنفی و قانونی، نسبت به بررسی مسائل و مشکلات اصحاب رسانه اهتمام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مشکلات اصحاب رسانه را در سایه همگرایی و هم‎افزایی قابل حل خواند و به جامعه خبری استان نوید داد با جدیت نسبت به حل مسائل اساسی آنها در کنار تشکل صنفی خانه مطبوعات اهتمام خواهد کرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان، خدمت به ارتقاء جایگاه رسانه را یک اولویت دانست و تصریح کرد: باید هماهنگی و هم‎افزایی برای دستیابی به نتیجه مطلوب را با یکدیگر تمرین کنیم.

طهماسبی با بیان اینکه خانه مطبوعات در راستی‎آزمایی جامعه خبری حساسیت داشته باشد، افزود: رسالت خبرنگاری نباید ارزان فروخته شود، نباید این اجازه را داد که هر کسی از راه برسد خارج از چارچوب وارد عرصه خطیر اطلاع‎رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای تکنولوژی، ارتباطات و اطلاعات است به اهمیت چرخش اخبار و اطلاعات پرداخت و گفت: در اقصی نقاط جهان اتفاقات مختلف در کمتر از 10 ثانیه مخابره می‎شود که این مهم برای جامعه امروز بسیار ذی‎قیمت است و مردم از این ظرفیت استفاده می‎کنند.

طهماسبی با بیان اینکه جایگاه خبر و رسانه بسیار مهم است، ابراز کرد: اگر رسانه نقش خود را در جامعه حساس بداند برخی از مشکلات، کمبودها و ضعف‎ها وجود نخواهد داشت.

وی نقش خانه مطبوعات را از مطبوعات بالاتر دانست و گفت: خانه مطبوعات باید در بسترسازی، برنامه‎ریزی و هدایت جامعه نقش‎آفرین باشد.

رئیس شورای اطلاع‎رسانی استان گلستان با بیان اینکه خانه مطبوعات باید سرآمد ایجاد و تقویت خودباوری و توانمندسازی در جامعه خبری باشد، بیان کرد: بر اساس سیاستگذاری خانه مطبوعات باید 60 هفته‎نامه فعال و یا غیرفعال استان خوراک فکری داشته باشند این تشکل صنفی باید اتاق فکر مدیران باشد تا آنها بدانند در کف و بستر جامعه چه مسئله‎ای رخ می‎دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان رسالت خانه مطبوعات را در حفظ آرامش جامعه بسیار مهم خواند و گفت: احساس امنیت از امنیت بالاتر است خانه مطبوعات در این راستا نیز باید نقش‎آفرین باشد.

موضوع بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه را پیگیری می کنیم

موضوع بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه را پیگیری می کنیم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .