عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مجمع نمایندگان استان گلستان با دبیر شوراي عالی مناطق آزاد

مدیر پروژه منطقه آزاد اینچه برون خبر داد:

دیدار مجمع نمایندگان استان گلستان با دبیر شوراي عالی مناطق آزاد

دیدار مجمع نمایندگان استان گلستان با دبیر شوراي عالی مناطق آزاد

 مدیر پروژه منطقه آزاد اینچه برون گفت: در راستای ایجاد منطقه آزاد اینچه برون صبح روز سه شنبه 1 تیرماه 95 مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی با ترکان، مشاور عالی ریاست جمهوری و دبیر شوراي عالی مناطق آزاد دیدار و گفتگو کردند.

حمیدرضا قالیباف افزود: در این دیدار مهندس قره خانی، دبیر مجمع ضمن تشکراز تدبیر دولت محترم در طرح ایجاد منطقه آزاد اینچه برون و تلاشهای صورت گرفته، گزارشی ازدیدار با آقای لاریجانی ریاست مجلس ارایه و بر حمایت همه جانبه از لایحه تقدیمی دولت امید تاکید و اظهار امیدواری نمود ایجاد منطقه آزاد در رفع محرومیتی مردم و توسعه صنعتی استان گلستان تاثیر داشته باشد.

وی افزود: در ادامه نمایندگان دیگر نیز به نوبه خود بر لزوم وحدت نظر در رشد و توسعه استان و حمایت از لایحه دولت در ایجاد منطقه آزاد تاکید و تلاشهای بیشتر دبیرخانه را خواستار شدند.

به گفته قالیباف، در ادامه جلسه ترکان نیز با تشکر از وحدت نظر نمایندگان در راستای رشد و توسعه استان بر اهمیت ایجاد منطقه آزاد اینچه برون تاکید و به تلاشهای صورت گرفته برای طرح مجدد لایحه در مجلس در آینده نزدیک اشاره نمود.

دکتر ترکان با اشاره به اهداف ایجاد هریک از مناطق جدید پیشنهادی با اهداف توسعه و پیشرفت صنعتی با نگاه بر سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی اضافه نمود: تکمیل کریدورشمال به جنوب و راه اندازی خط آهن قزاقستان به اینچه برون فرصت مناسبی برای ایجاد شهرک متالوژی و بهره گیری از ظرفیتهای موجود در معادن قزاقستان ایجاد نموده است.

ایشان همچنین خواهان مساعدت و همفکری مجمع نمایندگان در مسیر تصویب لایحه و بعد از آن در جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح جامع پیش بینی شده شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 998
  • کد خبر : 22105