عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاكنون 500 نفر در طرح كارورزي مشاغل اي سي تي استان ثبت نام كردند

مشاور استاندار گلستان در فناوري و اطلاعات:

تاكنون 500 نفر در طرح كارورزي مشاغل اي سي تي استان ثبت نام كردند

مشاور استاندار گلستان در فناوري و اطلاعات گفت : تا پايان روز جمعه 500 نفر در طرح كارورزي مشاغل اي سي تي استان گلستان ثبت نام كردند وثبت نام ادامه دارد.

دكتر "علي‌اكبر جلالي" در گفتگوي تلفني با پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان افزود : اين طرح با هماهنگي مسئولين ملي در حال پيگيري است ويكي از اهداف آن توسعه استان مجازي گلستان مي باشد.
وي گفت : در اين طرح حق بيمه ۵ هزار نفر پرداخت مي‎شود و هدف ما بر روي فارغ‎التحصيلان دانشگاهي متمركز شده است.
وي با تاكيد بر اينكه ما كسي را استخدام نمي‎كنيم، تصريح كرد: هدف‎گذاري اين فعاليت با عنوان كاروزي قبل از استخدام نام گرفته است.
مشاور استاندار گلستان در فناوري و اطلاعات گفت: دولت در شرايطي نيست كه بتواند به طور مستقيم شغل ايجاد كند بلكه با بهره‎گيري از نيروي انساني متخصص مي‎توان مشكل اشتغال را برطرف كرد.
جلالي با بيان اينكه ۱۰۰ درصد شهرهاي گلستان الكترونيك هستند، يادآور شد: طرح مذكور با هدف افزايش دانايي مردم در سطح استان برنامه‎ريزي شده است.
وي در خصوص راه‎اندازي استانداري مجازي گفت: امكانات ويدئو كنفرانس فراهم شده و بايد كاري كنيم تا سال آينده جلسات اينچنيني كه به صورت حضوري برگزار مي‌شود نداشته باشيم.
استاد دانشگاه علم و صنعت با بيان اينكه ميزان هزينه‎هاي جلسات در طول يكسال چهار برابر ويدئو كنفرانس است، خاطرنشان كرد: با راه‎اندازي طرح استانداري مجازي هزينه‎هاي رفت و آمد كم مي‎شود و خدمات الكترونيكي واقعي در قالب يك بسته ارائه خواهد شد.
وي تصريح كرد : سايت اينترنتي به آدرس www.V-golestan.ir فعال شده كه فارغ‎التحصيلان حوزه «آي‎سي‎تي» در استان گلستان مي‎توانند نسبت به ثبت‎نام در آن اقدام كنند.

 


تأیید کننده خبر : shirangi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1636
  • کد خبر : 238