عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهه فجر هنگامه شكسته شدن باطل بود

استاندار گلستان:

دهه فجر هنگامه شكسته شدن باطل بود

استاندار گلستان گفت: دهه فجر هنگامه شكسته شدن قدرتي بود كه احساس مي‎كرد كه شكست ناپذير است و دهه فجر قدرتي كه به استكبار جهاني وصل شده بود را نابود كرد.
"دكتر حسن صادقلو" صبح امروز در مراسم صبح‎گاه مشترك نيروهاي مسلح استان گلستان كه در پادگان لشكر 30 پياده گرگان برگزار شد اظهار داشت: امام راحل در رابطه با اين انقلاب به خصوص دهه فجر با ادبيات ويژه‎اي سخن فرمودند.
وي ادامه داد: زماني كه انقلاب پيروز شد خيلي‎ها ادبياتي را مطرح كردند و كساني گفتند كه اين انقلاب آتشفشان بود و برخي گفتند كه اين طوفان و سيل خروشان بود و برخي نيز گفتند زلزله بزرگي در جهان بود اما امام با چهره نوراني كه داشت از ادبيات نوراني استفاده كردند و فرمودند اين انقلاب انفجار نور بود.
صادقلو بيان كرد: حقيقت اين است كه اين ادبيات امام پر از راز و رمز است و ما بايد اين راز و رمزها را كشف كنيم.
استاندار گلستان تصريح كرد: راز و رمزهاي اين ادبيات امام يعني انفجار نور قابل شرح و بحث زيادي است و نخستين نكته در اين ادبيات اين است كه امام(ره) اين دهه را به نام دهه فجر ناميدند كه دليل نامگذاري اين دهه به اين نام برگرفته از قرآن و سوره فجر در قرآن كريم بوده است.
دهه فجر هنگامه شكسته شدن باطل بود.
صادقلو افزود: دهه فجر هنگامه شكسته شدن قدرتي بود كه احساس مي‎كرد كه شكست ناپذير است و دهه فجر قدرتي كه به استكبار جهاني وصل شده بود را نابود كرد.
وي متذكر شد: پيام اين است كه بدانيد اگر آهنين بشويم مي توانيم تمام قدرت‎ها را بشكنيم.
صادقلو گفت: آهنين بودن در مدار حق اساس مسئله است و اينجاست كه مي‎توان جبهه حق را شكست ناپذير و پيروز خواند؛ 20 نفر انسان آهنين در مقابل 200 نفر انسان آهن‎دار مي‎تواند ايستادگي گند و اين پيام قرآن است.
استاندار گلستان تاكيد كرد: اينجاست كه اگر زنگ انقلاب را در دهه فجر زديم جرسي بود به نام جرس پيروزي حق بر باطل.
وي در پايان ابراز داشت: شما نيروهاي مسلح بوديد كه در جبهه حق رخ نمايي كرديد و دعا مي‎كنم خداوند در تمام صحنه‎ها يار و ياور شما باشد، ان‎شاالله.


تأیید کننده خبر : shirangi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1110
  • کد خبر : 250