عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برقراری پرواز گرگان – اکتائو قزاقستان

قوانلو خبرداد:

برقراری پرواز گرگان – اکتائو قزاقستان

برقراری پرواز گرگان –  اکتائو قزاقستان

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان از برقراری پرواز گرگان – اکتائو قزاقستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان گفت :نخستین پرواز اکتائو قزاقستان –گرگان باحضور امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان و تنی چند از مسئولین استان انجام وبا انجام این پرواز ،ارتباط هوایی گرگان – اکتائو رسمأ آغاز گردید .

قوانلو افزود : تسهیل تجارت خارجی استان جهت رونق این بخش ،همواره از دغدغه های مسئولین استان بوده وتوسعه زیر ساختها از جمله مهمترین برنامه های ما بوده وهست .

به گفته وی :در راستای توسعه روابط تجاری استان با بندراکتائو در استان منگستائو قزاقستان وحل مشکلات تجار و بازرگانان دو کشور تصمیم گرفته شد تا با برقراری پرواز گرگان – اکتائو شرایط را برای گسترش تجارت این دو منطقه فراهم نماییم .

قوانلو ،صرفه جویی در زمان جابجایی را مهمترین مزیت ارتباطات هوایی دانست وافزود : یکی از مهمترین مشکلات تجارت خارجی استان ،عدم حضور تجار و بازرگانان استان در بازار هدف می باشد که یکی از دلایل آن سفرهای سخت به کشورهای هدف می باشد و در خصوص بندر تجاری اکتائو قزاقستان ، تجار ما باید در سفری طولانی وخسته کننده پس از عزیمت به تهران با پرواز تهران –باکو در کشور آذربایجان وتوقفی طولانی در فرودگاه باکو مجددا از طریق پرواز باکو – اکتائو به این شهر بندری در قزاقستان می رسیدند که در بسیاری از مواقع این سفر بیشتر از  24ساعت زمان می برد وبا برقراری پرواز گرگان - اکتائو این زمان به حدود یک ساعت کاهش می یابد .

وی توسعه روابط تجاری ،توریست درمانی ،توسعه گردشگری وکاهش هزینه تجار وبازرگانان را از مهمترین دستاورد های برقراری این پرواز عنوان نمود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 3237
  • کد خبر : 25263