عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مديران جوهره عدالت را در اقداماتشان فراموش نكنند


مديران جوهره عدالت را در اقداماتشان فراموش نكنند

استاندار گلستان گفت: مديران به ويژه مديران مياني جوهره عدالت را در همه اقداماتشان فراموش نكنند .
"حسن صادقلو" شامگاه جمعه در نمازجمعه شهرستان مينودشت اظهار داشت: اگر مردمي در مسير حق و عدالت حركت كنند هيچ قدرتي نمي تواند در مقابل آنها ايستادگي كند .
وي خاطرنشان كرد: نظام اسلامي براي بقاي خود نيازمند سه اصل مهم است كه آن اصول بر رهبري، قانون و مردم استوار است.
به گفته استاندار گلستان؛ اگر در تاريخ نظام هاي حق طلبي بودند كه توانستند به پيروزي كامل برسند به علت تراز نبودن با هريك از اين سه اصل است.
استاندار گلستان با بيان اينكه ما در نظام و كشور خود از نعمت تراز بودن اين سه اصل برخورداريم تصريح كرد: امام خميني (ره) آنچنان شكوهمندانه انقلاب را رهبري كردند كه مي توان گفت امام (ره) مساوي با انقلاب است و نمي توانيم انقلاب اسلامي را بدون نام امام خميني بر زبان بياوريم .
وي گفت: چون حكومت ما اسلامي است بايد با احتياط عمل كنيم زيرا هر حركت درست يا اشتباه ما به نام نظام نوشته مي شود، بزرگان ما در راستاي همين قانون مديريت مي كردند و اگر جوهر قانون اسلامي از دست رود ضمن صدمه ديدن قانون ، اسلام نيز زير سوال مي رود.
وي با بيان اينكه ركن سوم، يعني مردم، بعنوان يكي از اركان اصلي تراز بقاي انقلاب هستند اظهار كرد: مردم بايد با بصيرت و آگاهي به موقع حركت كنند و اين نشانه تراز آن ها است، مردم ما در اين 35 سال تراز بودنشان را اثبات كرده اند.
صادقلو تصريح كرد: مسئولان بايد براي انجام كارهاي مردم بي قرار باشند و اميدواريم خداوند مديران ديني را با مردم تراز كند.
وي با بيان اين كه دنيا به دليل اهداف حق ما همچنان دشمن ما است خاطرنشان كرد: امام (ره) زحمت زيادي كشيد و شهدا هم خون دادند تا اين نظام حفظ شود و ما نبايد بگذاريم تا شرايط ظلمت دوباره به كشور برگردد.
دهه فجر نماد شكست پذيري انسان هاي باطل است
استاندار گلستان گفت: دهه فجر فجر نماد شكست پذيري انسان هاي باطل است كه با رهبري امام راحل (ره) حاصل شد.
گفت: بايد تصميمات امام خميني (ره) در ده روز ايام دهه فجر را بررسي كرد زيرا سرنوشت كشور ما در اين ايام رقم خورد و اگر تصميمات امام نبود معلوم نبود سرنوشت كشور ما چه مي شد.
صادقلو بيان كرد: امام خميني (ره) اين ده روز تا پيروزي انقلاب را به نام سوره مبارك فجر نام گذاري كردند و دليل اين نام گذاري هم اين است كه اين سوره متعلق به امام حسين (ع) است.
وي اظهار داشت: قدرت خداوند فوق همه قدرت هااست و همه قدرت هاي باطل را نابود مي كند، روح مساله دهه فجر هم شكستن قدرت باطل است.
صادقلو با بيان اين كه 22 بهمن هميشه پاسخ دندان شكن به دشمنان داده است، اضافه كرد: اميدوارم در اين ايام دهه فجر معرفت اصلي اين ايام را درك كنيم و بتوانيم ميثاق واقعي با آرمان هاي اين انقلاب ببنديم.
ارائه سبد كالا با نيت خير بوده است
وي با اشاره به توزيع سبد كالا گفت: در شرايطي كه كشور از نظر مالي رنج مي برد ارائه سبد كالا به مردم با نيت خير بوده و در صورتي كه مشكلاتي در اين مسير وجود دارد مردمي كمي تحمل كنند تا مشكلات برطرف شود.
استاندار گلستان در پايان اظهار كرد: يكي از دغدغه هاي اصلي ما و مشكل اساسي جامعه بي كاري جوانان بخصوص تحصيل كرده ها است كه در نظر داريم با طرح هاي جديد اين مشكل را بر طرف كنيم.
تعديل نيروي پيمانكار مجري سد نرماب در محدوده اختيارات دولت نيست
استاندار گلستان گفت: شركت پيمانكاري كه مجري سد نرماب است تعدادي از نيروهاي خود را تعديل كرده است كه پيگيري اين موضوع در محدوده اختيارات دولت نيست.
صادقلو در مورد سد نرماب كه كارفرما تعدادي از پرسنل خود را بيرون كرده است و منجر به بيكاري كارگران كه از اهالي مينودشت هستند شده است اظهار داشت: 85 درصد عمليات اين سد مربوط به يك شركت غير دولتي است و ما بقي دولتي است لذا اگر كارفرما نيرويي را تعديل كند به عهده خود شركت است و كاري از دست دولت برنمي آيد.
وي افزود: از 15 درصد سهم دولتي نيمي از آن در سال 93 و نيم ديگر بعد از اتمام پروژه پرداخت خواهد شد، تا كنون 27 ميليارد تومان براي خريد زمين و آماده سازي شرايط احداث سد هزينه شده است، 7 و نيم درصدي كه مصوب شده تا دولت در سال 93 به حساب شركت بريزد حدود 28 ميليارد تومان مي شود.
صادقلو اظهار خاطرنشان كرد: بعد از دو سال بهره برداري شركت هزينه را از دولت خواهد گرفت، البته براي سد نرماب مساله گردشگري را بررسي مي كنيم تا بتواند به اقتصاد منطقه كمك كند و براي جوانان هم شغل ايجاد كند.
وي در پاسخ به گلايه اهالي روستاهاي دهنه چل چاي در باره پل اين منطقه گفت: ما آن را از نزديك بازديد و اهم و مهم مي كنيم .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1111
  • کد خبر : 258