عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهه فجر فرصت مناسبي براي به تصوير كشيدن اقتدار نظام اسلامي است


دهه فجر فرصت مناسبي براي به تصوير كشيدن اقتدار نظام اسلامي است

معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران يك انقلاب مذهبي، ديني و سياسي است، گفت: دهه فجر فرصت مناسبي است تا اقدامات نظام جمهوري اسلامي ايران براي نسل جديد بازگو و تبيين شود.
"علي‎اصغر طهماسبي" در مراسم گراميداشت ايام الله دهه فجر كه در دانشگاه جامع گلستان برگزار شد، اظهار داشت: در دهه فجر انقلاب اسلامي بايد نسبت به ترويج اهداف انقلاب اهتمام شود و اين ايام فرصت مناسبي است تا اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي بر همگان هويدا گردد.
وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ كليد خورد، افزود: مردم به رهبري امام خميني (ره) سرنوشت كشورشان را به گونه ايي رقم زدند كه رژيم وابسته و سركوبگر پهلوي جايش را به جمهوري اسلامي ايران داد و اكنون نظام اسلامي ما الگوي عملي جهان اسلام شده است.
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان با اشاره به اينكه وحدت كلمه رمز پيروزي ملت ايران بوده است، خاطرنشان كرد: آنچه كه مي‎تواند نظام را دربرابر تهديدها و توطئه هاي دشمنان حفظ كرده و پيروزي‎هاي مستمر بيافريند ؛ اتحاد ، انسجام و همبستگي ملي است.
طهماسبي دو عامل ايمان و اراده مردم را در اقتدار ملي مهم خواند و گفت: مردم با توكل به خدا، رهبري امام راحل و خودباوري در برابر مستكبران ايستادند و نتيجه اين ايستادگي آنها در تقابل دو جبهه حق و باطل به پيروزي جبهه حق انجاميد.
وي با بيان اينكه ايران اسلامي به دليل استقلال‎ خواهي مورد خشم استكبار جهاني قرار گرفته است، ابراز داشت: استكبار جهاني درصدد آن است تا كشورها را تحت سلطه خود قرار دهد لذا از استقلال ملت‎ها مي‎هراسد و درصدد تضعيف آنها است.
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان افزود: يكي از مواضع دشمنان اين است كه آنها مي‎خواهند نظام اسلامي را ناكارآمد نشان دهند اما مقاومت ملت ايران با نثار خون شهدا سبب شد تا حتي يك وجب از خاك ميهن را در اختيار دشمن قرار ندهيم.
طهماسبي با تاكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران با برگزاري بيش از ۳۰ انتخابات در طول ۳۵ سال گذشته و تعيين صد در صد سرنوشت كشور به دست مردم ، دموكرات‌ترين كشور دنيا محسوب مي‎شود، گفت: دشمنان درصدد ند تا به ديگران القا كنند كه ايران اسلامي دموكراسي را رعايت نمي‎كند حال آنكه در بسياري از كشورهاي هم كاسه آنها مي بينيم كه بسياري از شهروندانشان از جمله زنان داراي حق رأي نمي باشند يا اينكه از آزاديهاي اوليه اجتماعي محروم اند.
در پايان اين آيين توسط معاون سياسي امنيتي استاندار از دانشجويان برتر اين دانشگاه تقدير بعمل آمد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1549
  • کد خبر : 261