عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی روند پاسخگویی دستگاه ها به درخواستهای مردمی ثبت شده در سفر ریاست جمهوری

توسط اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی انجام شد:

بررسی روند پاسخگویی دستگاه ها به درخواستهای مردمی ثبت شده در سفر ریاست جمهوری

بررسی روند پاسخگویی دستگاه ها به درخواستهای مردمی ثبت شده در سفر ریاست جمهوری

 مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم شریف استان، کیفیت روند رسیدگی و پاسخگویی دستگاه های اجرایی با هدف اهتمام ویژه به حل مشکلات ، مسائل و موضوعات مطروحه مردمی و با نگاه اقدام مؤثر و اثربخشی به درخواستهای مردمی ثبت شده در سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری به استان بررسی گردید.

باقری افزود : به این منظور بیش از 4000 درخواست مردمی که توسط دستگاه های اجرایی مربوطه ثبت خدمت گردیده بود، توسط کارشناسان سامد استان راستی آزمایی شد.

وی افزود: درخواستهای مذکور به لحاظ موضوعی به 53 دستگاه ارتباط پیدا می کرد که دراین رابطه پس از ارسال درخواستها به دستگاه¬های مرتبط ، بررسی و واکاوی مجدد درخواستها با رویکرد حل مشکلات مردم و ارائه بیشترین خدمات ممکن در چارچوب قانون انجام گرفت.

باقری خاطرنشان کرد: این روند با نگاه واکاوی مجدد کلیه درخواستها تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2286
  • کد خبر : 26556