عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور استاندار گلستان و 12 مدیر در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس


حضور استاندار گلستان و 12 مدیر در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

حضور استاندار گلستان و 12 مدیر در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

 دکتر صادقلو استاندار به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و  12 مدیر استانی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در روزهای آینده حضور خواهند یافت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در سفر اخیر این کمیسیون به گلستان، این قول به استان داده شده و گزارش‎های لازم نیز تنظیم شده و قرار است مسئولین ارشد استانی یکشنبه به تهران بروند و نظرات و درخواستهای استان اعلام شود.

در این سفر استاندار گلستان و 12 مدیر دیگر به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خواهند رفت و وزیر راه و شهرسازی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر بهداشت در این جلسه حاضر می‎شوند و بحث خواهد شد تا با مساعدتهای ملی استان سریعتر به اهداف مورد نظر خود برسد.

 موضوع آب شرب شهرها در این ردیف قرار داده شده و در این جلسه تمام این مسائل مورد بحث قرار داده خواهد شد و جاده کردکوی به بندرترکمن و آق قلا و گنبد ، دانشگاه گلستان، بیمارستان‎ها، دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی، سدهای استان، آبرسانی‎های روستایی در 34 پروژه مهم مد نظر استان قرار دارد که در این جلسه برای حصول نتیجه مطرح خواهد شد.

 طرح جامع سیل که 11 سال پیش مطالعات آن تمام شده و طرح اطفاء حریق از دیگر مسائلی است که قرار است در این جلسه مطرح شود تا در بودجه 94 ردیف مناسب برای آن در نظر گرفته شود.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1307
  • کد خبر : 2726