عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه ارتباط مدیران دستگاههای اجرایی با شهروندان از طریق سامد برگزار می شود

مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری :

برنامه ارتباط مدیران دستگاههای اجرایی با شهروندان از طریق سامد برگزار می شود

برنامه ارتباط مدیران دستگاههای اجرایی با شهروندان از طریق سامد برگزار می شود

 مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از برگزاری برنامه ارتباط و پاسخگویی مدیران دستگاههای اجرایی استان با شهروندان از طریق تلفن 111 در محل دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان خبر داد.

به گزار ش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، ناصر باقری افزود: این برنامه سه شنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در نظر دارد طبق تصمیمات اتخاذ شده مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست محترم جمهوری و با هدف ایجاد بستر مناسب در جهت افزایش تعامل مردم و دولت ، دریافت مستقیم و بی واسطه مسائل و مشکلات مردم و جامعه ، رسیدگی به موارد مطروحه شهروندان با سهولت، سرعت و کیفیت مطلوب ، افزایش رضایت عمومی و ارتقاء سطح پاسخگویی مسئولان به مردم ، روزهای سه شنبه هر هفته ، برنامه ارتباط و پاسخگویی مدیران دستگاههای اجرایی استان با شهروندان گرامی را از طریق تلفن 111 در محل دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان فراهم نماید.

طی هماهنگی های به عمل آمده برای اولین ارتباط مردمی هفته ، به پاس مجاهدتها و تلاش های خالصانه قشر ایثاگر جامعه ، برنامه ارتباط و پاسخگویی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در مورخه 14/10/95 برگزار می گردد.

در همین راستا ، در هفته های آتی ، برنامه ارتباط و پاسخگویی با مدیران دیگر دستگاه های اجرایی استان شامل مدیرکل بهزیستی استان، مدیرکل فنی و حرفه ای استان ، مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان و... برگزار خواهد شد.

زمان حضور مدیران مذکور متعاقبا از طریق رسانه های استانی اعلام خواهد شد .

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1589
  • کد خبر : 28740