عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 372 دهیاری استان تعیین و ارتقا درجه یافتند

مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان؛

372 دهیاری استان تعیین و ارتقا درجه یافتند

372 دهیاری استان تعیین و ارتقا درجه یافتند

مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان با اشاره به اعلام درجه بندی جدید دهیاری ها از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار کرد: مجوز تعیین و ارتقا درجه 372 دهیاری استان ابلاغ شده که از این تعداد 133 دهیاری تعیین درجه و 239 دهیاری ارتقا درجه یافتند.

به گزارش دفتر امور روستایی و شوراها استانداری، علی نصیبی تصریح کرد: درجه بندی دهیاری ها بر اساس دستورالعمل بر اساس 3 شاخصه جمعیت، درآمد و وسعت روستا بین درجه یک تا 6 تعیین می شود.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار گلستان و معاون هماهنگی امور عمرانی، یادآور شد: تا کنون در استان دهیاری درجه 5 و 6 نداشته ایم اما بر اساس ابلاغیه سازمان شهرداری ها و دهیاری ها 68 دهیاری استان به درجه 5 و پنج دهیاری به درجه 6 ارتقا یافته اند .

مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری، یادآور شد: در این درجه بندی دهیاری روستاهای محمد آباد گرگان، خواجه نفس گمیشان، آق قایه و گدم آباد گنبدکاووس و دوزین کوهسارات مینودشت درجه 6 را کسب کردند.

نصیبی خاطر نشان کرد: 61 دهیاری جدید التاسیس استان که در سال جاری راه اندازی شده اند ، پس از طی یک سال مالی تعیین درجه خواهند شد.

لازم به ذکر است استان گلستان در حال حاضر 889 روستای استان دارای دهیاری هستند.

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .