عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارزش‌مداری و دین‌مداری معیار گزینش است


ارزش‌مداری و دین‌مداری معیار گزینش است

سرپرست جدید هسته گزینش استانداری گلستان گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد که در انتخاب و گزینش افراد ارزش‎مداری و دین‎مداری را در دستور کار خود قرار دهم.

حجت‎الاسلام "محمدمهدی ساورچمنی" در آیین معارفه سرپرست جدید هسته گزینش استانداری گلستان اظهار داشت: افراد را براساس انسانیت، تعهد و شایستگی گزینش خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: بنده یک پیش‌نماز هستم و یکی از ویژگی‎های بارز پیش نماز بودن عدالت است.
ساورچمنی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در کنار همکاران این مجموعه، در انتخاب و گزینش افراد ارزش‎مداری و دین‎مداری را در دستور کار خود قرار دهیم.
سرپرست جدید هسته گزینش استانداری گلستان اضافه کرد: امیدوارم خداوند متعال این توفیق را به ما بدهد که هیچ‌گاه از گردونه عدل خارج نشده و با پرهیز از نگاه سلیقه‎ای انسان‎ها را براساس تعهد و شایستگی شان قضاوت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اعتقاد بنده شایسته‎سالاری در گزینش افراد خواهد بود و توجه به گروه‎گرایی و خط و ربط افراد، در منطق بنده و مجموعه گزینش جایی نخواهد داشت.
ساورچمنی حفظ آبرو و امانت مؤمن را از هر چیزی واجب‎تر دانست و با بیان حدیثی از امیر مؤمنان علی(ع) تأکید کرد که جایگاه هسته گزینش جایگاه امانتداری و حفظ آبروی افراد است.
سرپرست جدید هسته گزینش استانداری گلستان در پایان اذعان داشت: در حوزه گزینش قطعا بیانات ارزشمند امام راحل و مقام معظم رهبری و آنچه که در فرهنگ نبوی و علوی آمده است را نصب‎العین خود در تمامی امور قرار خواهیم داد و امیدواریم با نیت پاک و صادق در انجام وظایفمان شاهد توسعه و پیشرفت استان در تمامی حوزه‎ها باشیم.
با صدور حکم مسئول سرپرست جدید هسته گزینش استانداری گلستان از سوی استاندار، نخستین کارمند وزارت کشوری در استانداری گلستان ابلاغ مسئولیت گرفت.
در حکم حسن صادقلو استاندار گلستان به حجت‎الاسلام محمدمهدی ساورچمنی سرپرست جدید هسته گزینش آمده است: باتوجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست به سمت سرپرستی هسته گزینش منصوب می‎شوید.
در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در راستای برنامه‎های دولت تدبیر و امید، با استفاده از ظرفیت‎های لازم در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون‎مداری و اعتدال، در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسامی موفق و موید باشید.

سوابق سرپرست جدید هسته گزینش استانداری گلستان
حجت‎الاسلام محمدمهدی ساورچمنی متولد سال 1346 دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی فوق‎لیسانس علوم سیاسی و مدرک تحصیلی حوزوی خارج فقه و اصول است.
وی کارمند رسمی وزارت کشور با 15 سال سابقه خدمت و استاد دانشگاه به مدت 10 سال در دانشگاه‎های قم و گلستان است.
مدیر جدید هسته گزینش استانداری گلستان سوابقی همچون رئیس دفتر معاونین سیاسی امنیتی و معاون برنامه‎ریزی استاندار، معاون سازمان همیاری شهرداری‎های استان گلستان، مشاور معاون امور عمرانی استاندار، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم، دبیری کمیسیون‎های احزاب و گروه‎های سیاسی استانداری قم، کمیسیون کارگری و دانشجویی استانداری قم، کارگروه فرهنگی استان گلستان، ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) در استان گلستان، جانشین اداره کل دفتر امور روستایی استانداری گلستان، مسئول فرهنگی شهرداری گرگان به مدت سه سال، فرمانده یگان امام جعفر صادق (ع) ویژه روحانیون استان مازندران، فرمانده پایگاه امام خمینی (ره) حوزه علمیه امام خمینی گرگان، جانشین فرمانده پایگاه استانداری قم و رئیس کارگروه حلقه‎های صالحین ادارات کل استان گلستان در سپاه نینوا را در کارنامه خود دارد.
ساورچمنی سابقه حضور 24 ماه به صورت داوطلبانه در جبهه‎های حق علیه باطل نیز دارد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1725
  • کد خبر : 300