عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محرومیت زدایی و عدالت محوری مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی استاندار در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان گنبدکاووس:

محرومیت زدایی و عدالت محوری مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی است

محرومیت زدایی و عدالت محوری مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تبریک ایام پیروزی و دهه فجر انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی و عدالت محوری را دو شاخصه مهم انقلاب دانست و گفت: تمام تلاش مسئولان معطوف به تحقق کامل این دو شاخص است
علی اصغر طهماسبی درمراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 231 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: خدمات و اقدامات خوبی که در 38 سال گذشته در مناطق محروم و مرزی انجام شده قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.
وی گفت: به عنوان نمونه دولت تدبیر و امید از سال 92 تا 94 تعداد هشت هزارو 303 طرح عمرانی با اعتبار 34 هزارو 870 میلیارد ریال در استان گلستان افتتاح کرده است.
طهماسبی اضافه کرد: علاوه بر این، در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی نیز 1243 طرح عمرانی و اقتصادی با هزینه 7 هزارو 500 میلیارد ریال در این استان به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: همه این طرح ها و اقدامات که درنقاط مختلف شهری و روستایی استان گلستان انجام شده در راستای رفع محرومیت ها و عدالت محوری بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بااشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند، گفت: مردم، قدرت جمهوری اسلامی هستند و مدیران در برابر عظمت مردم ایران خاضعانه عمل می کنند.
طهماسبی افزود: امروز جمهوری اسلامی به برکت قدرت مردم خود و با اقتدار، در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است.
وی باتاکید بر ضرورت قدردانی نعمت انقلاب ازسوی همه آحاد جامعه گفت: امروز بایستی برای حفظ و تقویت وحدت، بویژه وحدت امت اسلامی تلاش کنیم.
طهماسبی باتاکید بر ضرورت خدمات رسانی به همه روستاهای مناطق مرزی گنبدکاووس تصریح کرد: اگر برخی از نقاط هنوز از خدمات بهره مند نشده اند، به دلیل نداشتن کد روستایی است که دستگاه های خدماتی بر اساس قانون نمی توانند به اینگونه روستاها خدمات رسانی کنند.
وی گفت: تلاش می کنیم این روستاها را که از نظر قانونی نقطه جمعیتی و یا سازمان زراعی محسوب می شوند، به روستا ارتقا دهیم تا مشکل خدمات رسانی به آنها رفع شود.

محرومیت زدایی و عدالت محوری مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1168
  • کد خبر : 30358