عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگاهها با جدیت پیگیر موضوعات مربوط به آسیب های اجتماعی باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

دستگاهها با جدیت پیگیر موضوعات مربوط به آسیب های اجتماعی باشند

دستگاهها با جدیت پیگیر موضوعات مربوط به آسیب های اجتماعی باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دستگاهها باید با جدیت پیگیر موضوعات مربوط به آسیب های اجتماعی باشند.

"علی اصغر طهماسبی" در هشتمین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان در سال 95 با بیان اینکه دولت با جدیت موضوع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را پیگیری می کند، اظهار کرد: بهترین اقدام در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقسیم کار بین دستگاهی به تناسب مأموریت‌ها است.

وی در ادامه خواستار مشارکت دستگاه‌های اجرایی و آحاد مردم در همراهی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شد و خاطرنشان کرد: این مهم به همه ارکان جامعه بر می‌گردد و یک مسئولیت خطیر اجتماعی است.

رئیس کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان با تأکید بر اینکه رسیدگی به هر یک از موضوعات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی باید به همراه برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح انجام شود تصریح کرد: مردم نیز باید نسبت به موضوع آسیب‌های اجتماعی حساس شده و احساس مسئولیت کنند.

طهماسبی ادامه داد: مشکلات ناشی از آسیب‌های اجتماعی یک دغدغه ملی است و مسئولان عالی رتبه کشور نیز در این زمینه ورود مستقیم کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: امسال اعتبارات خوبی در سطح ملی و بر اساس آن برای برخی دستگاه‌های اجرایی استانی اختصاص یافته که طی تفاهنامه‌هایی با وزارت کشور، باید برای برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌ها هزینه شود و از مدیران انتظار داریم از طریق وزارتخانه های مطبوع خود پیگیر جذب این بودجه بوده و از این ظرفیت ملی استفاده کنند.

رئیس کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان در پایان خاطرنشان کرد: پیشگیری مهمترین رویکرد ما در حوزه آسیب های اجتماعی است و از همه دستگاهها می خواهیم نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کنند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .