عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه سعادت کشور، ادامه گفتمان انقلاب است

استاندار گلستان:

راه سعادت کشور، ادامه گفتمان انقلاب است

راه سعادت کشور، ادامه گفتمان انقلاب است

استاندار گلستان گفت: تنها راه سعادت و پيشرفت کشور، ادامه گفتمان انقلاب اسلامي، امام و رهبري، مقاومت و ايستادگي در برابر دشمنان است.

 "جواد قناعت "روز يکشنبه در آيين افتتاح متمرکز 135 پروژه عمراني و اقتصادي در گنبدکاووس افزود: ايران اسلامي ظرفيت و توانمندي هاي بسياري در حوزه هاي مختلف دارد که با استفاده صحيح از آن ها مي توان در برابر تحريم ها و فشارهاي غرب ايستادگي کرد.

وي اضافه کرد: امروز غرب به سرکردگي آمريکا يک جنگ تمام عيار اقتصادي با رويکرد رواني عليه کشورمان به راه انداخته است و مي خواهد تلقين کند که مسئولان رده بالاي جمهوري اسلامي قادر به رفع مشکلات اقتصادي کشور نيستند.
وي با بيان اين که غرب تنها راه رفع مشکلات اقتصادي ايران را رابطه با آمريکا مي داند، ادامه داد: ملت ايران همان طوري که با حضور پرشور خود در انتخابات 24 خرداد، حماسه سياسي خلق کرد اين بار نيز با مقاومت و ايستادگي خود حماسه اقتصادي را خلق خواهد کرد.
وي هم چنين با اشاره به برخي پيشرفت هاي ايران در حوزه هاي مختلف اقتصادي، علمي و نظامي تصريح کرد: به اعتراف غرب، ايران اسلامي با وجود همه تحريم ها و فشارها همچنان مسير توسعه و اقتدار خويش را ادامه مي دهد.
استاندار گلستان هم چنين با اشاره به فرمايشات رهبري انقلاب گفت: اولويت فعلي کشور، رفع مشکلات اقتصادي و استمرار موفقيت هاي علمي است که بايد براي تحقق آن همه به دولت به ويژه تيم اقتصادي آن کمک کنند.
قناعت هم چنين با تبريک هفته دولت و گرامي داشت ياد رجايي و باهنر، اين دو شهيد را اسوه مديريت انقلاب اسلامي دانست و افزود: ساده زيستي، خدمت به مردم و ولايت مداري از شاخصه هاي مهم اين شهيدان بوده است.
وي با اشاره به برنامه هاي هفته دولت در استان گلستان گفت: يک هزار و 524 پروژه عمراني و اقتصادي با اعتبار دو هزار و 158 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد.
وي گفت: هفته دولت فرصت مناسبي براي ارائه گزارش عملکرد مسئولان به مردم است.
وي با اشاره به ارتقاء فرمانداري گنبدکاووس به فرمانداري ويژه، به ابلاغ اين امر از سوي وزارت کشور اشاره کرد و گفت: فرمانداري ويژه گنبد دو هفته ديگر راه اندازي مي شود.

240ميلياردريال اعتبارات تملک دارايي گنبد تخصيص يافت

فرماندار شهرستان گنبد کاووس گفت : امسال 240ميليارد ريال اعتبار براي تملک دارايي اين شهرستان تخصيص يافت که نسبت به سال گذشته 32درصد افزايش يافته است.

 "نورالله نوراللهي "در آئين افتتاح طرح هاي عمراني اين شهرستان افزود: در حالي که رشد اعتبارات استان گلستان در اين بخش حدود15درصد بوده اما اعتبارات شهرستان گنبد32درصد رشد يافته است.

وي ابراز اميداوري کرد که با تخصيص کامل اين اعتبارات شاهد رشدوتوسعه بيش از پيش اين شهرستان در مناطق محروم باشيم .

وي با قدر داني از استاندار گلستان گفت:مجموعه استان نگاه ويژه اي به گنبد و رفع کمبود ها و مشکلات آن در مناطق محروم دارند.

در هفته دولت؛ 135 پروژه عمراني، توليدي و اقتصادي گنبدکاووس با اعتباري افزون بر 300 ميليارد ريال با حضور استاندار گلستان به بهره برداري رسيد.

کارخانه توليدي لوله هاي پلي اتيلن،کارخانه گچ بسته بندي، گاز رساني به 8 روستا و پايگاه امداد و نجات جاده اي داشلي برون از مهم ترين طرح هاي افتتاح شده است.


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1465
  • کد خبر : 318