عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان بر لزوم توجه به رفع محدوديت هاي انتقال خون استان تأكيد كرد


استاندار گلستان بر لزوم توجه به رفع محدوديت هاي انتقال خون استان تأكيد كرد

استاندار گلستان در ديدار با مديركل و كاركنان انتقال خون استان گلستان فعاليت هاي اين مجموعه را حياتي و منحصر به فرد ارزيابي كرد و بر لزوم توجه به رفع محدوديت هاي آن تأكيد كرد.

دكتر" حسن صادقلو "در اين ديدار با تقدير از تلاش  مضاعف كاركنان انتقال خون استان، ضمن قول مساعد براي حل مشكلات و تأمين منابع لازم براي احداث پايگاه هاي ثابت در شهرستان هاي استان ابراز اميدواري كرد در فرصتي مناسب از انتقال خون استان بازديد و با كاركنان و اهداءكنندگان خون تبادل نظر نمايد.
دكتر "ميرمحمدعلي حسيني" مديركل انتقال خون استان گلستان هم قبل از سخنان استاندار ؛گزارشي از خدمات، دستاوردها و جايگاه انتقال خون استان در كشور و نيز اعتبار انتقال خون استان گلستان ارائه كرد خواستار توجه بيشتر مسئولان به اين مجموعه عام المنفعه شد.
وي با بيان آمار فعاليت ها، تشريح منابع موجود و كمبود وسايل، تجهيزات و فضاي فيزيكي، مقايسه تناسب آن ها با استانداردهاي تعيين شده، به كمبود شديد منابع انساني و مالي در انتقال خون استان اشاره كرد.
مديركل انتقال خون استان گلستان تصريح كرد: تلاش مضاعف كاركنان موجب شده تا خدمت رساني حياتي به مراكز درماني و بيماران نيازمند با چالش جدي رو به رو نشود.
دكتر حسيني با تأكيد بر اين كه ادامه اين وضعيت، قطعا موجب اختلال در ارائه مطلوب و بموقع خدمات خواهد شد خواستار توجه بيشتر مسئولان استان به اين مسئله شد.
وي با دعوت از دكتر صادقلو براي بازديد از انتقال خون استان و ديدار با كاركنان اين مجموعه، حضور مسئولان عالي رتبه استان را موجب آشنايي بيشتر با خدمات، مشكلات و عزم مسئولانه در رفع محدوديت هاي موجود دانست.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1255
  • کد خبر : 330