عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام قدردانی رئیس ستاد انتخابات استان از حضور پرشور مردم در انتخابات


پیام قدردانی رئیس ستاد انتخابات استان از حضور پرشور مردم در انتخابات

پیام قدردانی رئیس ستاد انتخابات استان از حضور پرشور مردم در انتخابات

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان در انتخابات ٢٩ اردیبهشت تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

حضور پرشور مردم شریف استان گلستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، همه چشم ها را به خود خیره کرد. این حضور پرشور، لبیک دیگر مردم همیشه در صحنه استان به ندای مقام معظم رهبری و مصداق بارز تحقق حماسه سیاسی و حضور حداکثری بود.

این حضور حماسی و آگاهانه در حالی اتفاق افتاد که عده ای از مدتها پیش می‌کوشیدند تا مردم عزیز ایران و استان گلستان را از راهی که پیش رو دارند مأیوس سازند و مشارکت عمومی را کمرنگ نمایند؛ غافل از آنکه حضور حداکثری مردم نشان داد که این ملت سلحشور عهد خود را با امام راحل و شهیدان فراموش نساخته و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در برهه‌های حساس، حضوری پررنگ‌تر خواهند داشت.

انتخابات ٢٩ اردیبهشت، همچون انتخابات‌های گذشته مصداق بارز مردم‌سالاری دینی و مشارکت مردم در عرصه اداره کشور بود و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

اینجانب به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان ضمن تبریک به مقام معظم رهبری و نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان و مردم عزیز که پیروز اصلی انتخابات بودند، از همه کسانی که در برگزاری پرشور آن تلاش کرده‌اند بویژه اعضای ستاد انتخابات استان، شورای محترم نگهبان، کلیه عوامل اجرایی و حافظان امنیت انتخابات, خبرنگاران و اصحاب رسانه که نقش مهمی در خلق این حماسه سیاسی داشتند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در پایان به نوبه خود به رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران جناب آقای دکتر حسن روحانی و منتخبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان که با اعتماد و آراء مردم برای یک دوره چهار ساله فرصت خدمت به مردم شریف ایران عزیز و استان گلستان را بدست آوردند تبریک عرض می نمایم.

علی اصغر طهماسبی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .