عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح 224 پروژه هفته دولت مینودشت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار


افتتاح 224 پروژه هفته دولت مینودشت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

افتتاح  224 پروژه هفته دولت مینودشت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان 224 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان مینودشت با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 208 نفر، به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این آیین طی سخنانی با تاکید برضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات برای خدمت به مردم، خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه و بدون منت به مردم فلسفه انقلاب اسلامی است که باید سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.

"علی اصغر طهماسبی" ادامه داد: مردم آنگونه که امام راحل فرمودند ولی نعمت ما هستند و همه تلاش ها باید درجهت خدمت به آنان و رفع مشکلاتشان باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حدود چهار دهه دستاوردها و موفقیت های زیادی در حوزه های مختلف داشته است، افزود: هفته دولت و سایر مناسبت ها فرصت خوبی برای اطلاع رسانی این دستاوردها به مردم است.

طهماسبی اضافه کرد: تنها در دولت یازدهم در استان گلستان 9602 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار تقریبی 60 هزار میلیارد ریال افتتاح شده است.

طهماسبی بیان کرد: اطلاع رسانی به مردم نسبت به خدمات و عملکردهای دولت، منت گذاردن بر آنان نیست بلکه بیان تلاش های مسئولان است، اگرچه هرچقدر هم به مردم خدمت کنیم، کم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین با اشاره به وجود امنیت و آرامش در کشور و استان گلستان گفت: این امنیت و آرامش، مرهون خون شهیدان بویژه شهدای مدافع حرم و تلاش و اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و حضور مردم در صحنه است.

طهماسبی افزود: امروز استکبار جهانی با حمایت از گروهک های تروریستی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است که باید مراقب و آگاه باشیم.

وی باتاکید مجدد برضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات موجود برای خدمت به مردم بویژه ایجاد اشتغال برای جوانان و نیز رشد و توسعه کشور توسط مسئولان اضافه کرد: در تحقق این اهداف، همه گروه های سیاسی، علما و روحانیون، نخبگان و دانشگاهیان باید به دولت کمک کنند.

طهماسبی یادآور شد: استان گلستان و شهرستان های مختلف آن ظرفیت های زیادی دارند که باید در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

همچنین فرماندار مینودشت نیز در این مراسم گفت: در دولت یازدهم طرح های بزرگی ازمحل اعتبارات ملی در مینودشت انجام شده یا درحال انجام است که سد نرماب چهل چای از مهمترین آن ها است.
اسرافیل وزیری، احداث بزرگراه ورودی مینودشت، تکمیل بیمارستان 155 تختخوابی، تکمیل 750 واحد مسکن مهر، تامین آب شرب و پراخت 450 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال را از دیگر طرح های بزرگ دولت در مینودشت برشمرد.
فرماندار مینودشت اضافه کرد: امروز درسایه توجه دولت، عملیات گازرسانی به همه روستاهای مینودشت، به پایان رسیده است.

 

افتتاح  224 پروژه هفته دولت مینودشت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

افتتاح  224 پروژه هفته دولت مینودشت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

افتتاح  224 پروژه هفته دولت مینودشت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .