عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساماندهي هرچه سريع‎تر نخاله‏‏هاي ساختماني تپه «هزارپيچ» گرگان

معاون استاندار گلستان تأكيد كرد:

ساماندهي هرچه سريع‎تر نخاله‏‏هاي ساختماني تپه «هزارپيچ» گرگان

ساماندهي هرچه سريع‎تر نخاله‏‏هاي ساختماني تپه «هزارپيچ» گرگان

معاون سياسي،امنيتي واجتماعي استاندارگلستان برساماندهي هرچه سريع‎ترنخاله‏هاي ساختماني و فاضلاب انساني تپه «هزارپيچ» گرگان تأكيد كرد.

"علي‎اصغر طهماسبي "عصر چهارشنبه درجلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان اظهار داشت: موضوع ساماندهي فاضلاب انساني و نخاله‏هاي ساختماني واقع در تپه «هزارپيچ» گرگان باعث نارضايتي برخي از شهروندان ساكن در اطراف اين منطقه شده كه با وجود تمامي صورتجلسات و ابلاغ‎ها در سال‎هاي گذشته، متأسفانه هنوز اقدامي صورت نگرفته است.
وي خاطرنشان كرد:انتظار ما از شهرداري و ساير دستگاه‎هاي مرتبط اين است كه هرچه سريع‎تر راهكار اجرايي براي انتقال نخاله‏هاي ساختماني و فاضلاب انساني، از اين منطقه صورت گيرد.
رئيس كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان گلستان بيان داشت: استان گلستان را مي‎توان با وجود تمام تلاش‎هايي كه تاكنون در حوزه بهداشت و سلامت صورت گرفته، از استان‎هاي محروم از اين حيث قلمداد كرد كه اين نشان‎دهنده اين است كه اين حوزه نياز به كار بيشتر دارد و وظيفه متوليان حوزه بهداشت و درمان را سنگين‏تر از قبل مي‎كند.
بهداشت از موضوعات بسيار حياتي هر اجتماعي است

وي ادامه داد: مسئله بهداشت و سلامت افراد از موضوعات بسيار مهم و حياتي در هر اجتماعي است و اگر توجه كافي به آن نشود، صدمات جبران ناپذيري را براي فرد،خانواده و جامعه به بار خواهد آورد و حتي مي‎تواند نقطه آغاز بسياري از آسيب‎هاي اجتماعي گردد.
طهماسبي اظهار داشت: نوروز نزديك است و همه ساله تعداد زيادي از هموطنان عزيز در اين ايام مهمان استان گلستان خواهند بود، لذا از تمامي دستگاه‎هاي مرتبط انتظار داريم تا تسهيلات ويژه و در خور شأن استان را در اختيار مسافران و ميهمانان گلستان قرار دهند تا اين عزيزان ضمن داشتن يك سفر ايمن و سالم، با خاطره‎اي خوب استان گلستان را ترك كنند.
ضرورت سخت‏گيري نسبت به آزمايش اعتياد رانندگان وسائل نقليه عمومي
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان در پايان با اشاره به حادثه تلخ تصادف در محور هراز، كه منجر به از دست رفتن جان چند تن از هم‎استاني‎هاي عزيزمان شد،تصريح كرد:متأسفانه به دليل بي‎احتياطي و عدم هوشياري راننده‏ها بارها شاهد اتفاقاتي تلخ از اين دست بوده‏ايم و انتظار داريم كه مراكز بهداشت سخت‏گيري لازم را نسبت به معاينات و آزمايش اعتياد رانندگان وسائل نقليه سنگين و عمومي به عمل آورند.


تأیید کننده خبر : ghaeni
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1372
  • کد خبر : 375