عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاشمان براين است كه منابع جديد اعتباري براي تكميل پروژه هاي آب وفاضلاب تامين نماييم


تلاشمان براين است كه منابع جديد اعتباري براي تكميل پروژه هاي آب وفاضلاب تامين نماييم

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار با بيان اينكه تلاش خواهيم كرد كه منابع جديد اعتباري براي تكميل پروژه هاي آب وفاضلاب در سطح استان تزريق كنيم ؛گفت : با توجه به سرمايه گذاري هاي خوبي كه در بخش آب وفاضلاب صورت گرفته اميدواريم به شكلي اعتبارات را ساماندهي كنيم و كمبودهاي گذشته را جبران نماييم.

مهندس "رضا مروتي "صبح امروز از پروژه هاي شركت آب و فاضلاب شهري استان در شهرهاي گرگان – گنبد و آزادشهر بازديدكرد و افزود : اقدامات بسيار خوبي در حوزه آب وفاضلاب شهري به لحاظ فني انجام شده است.
وي با اشاره به اينكه بخشهاي مختلف عمراني استان از كمبود اعتبارات رنج مي برند؛ افزود : با پيگيريهاي صورت گرفته از سوي مسئولان و مديران شركت آبفا گلستان منابع جديد اعتباري را از طريق منابع داخلي ، فاينانس و بانك توسعه اسلامي تامين خواهيم كرد
و ي ادامه داد : در بحث تامين و توزيع آب شرب بايد با مديريت مسائل اجتماعي و اجراي برنامه آموزشي شهروندي و ترويج فرهنگ شهرنشيني با مشكلات كمتري مواجه شويم.
مروتي خاطر نشان كرد : نگاه ما اين است با سرعتي كه در اجراي پروژه‎هاي فاضلاب وجود دارد در آينده نزديك شاهد به بهره‎برداري رسيدن اين طرح عظيم باشيم و با توجه به كمبود بارندگي و كاهش 50 درصدي نزولات جوي بدنبال اين هستيم كه در آينده منابع جديدي را تعريف كنيم.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار از پيمانكاران بعنوان بازوهاي اجرايي نامبرد و خاطر نشان كرد : سعي خواهيم كرد با يك برنامه ريزي دقيق ، مشكلات پيش روي پيمانكاران را حل نماييم.
وي در ادامه بازديد از پروژه تصفيه خانه فاضلاب شهرهاي گنبد و آزادشهر با توجه به اهميت احداث و ضرورت بهره برداري از اين پروژه ، بر نظارت بر پيشرفت و پشتيباني عوامل اجرايي تاكيد و راهكارهاي مناسبي را در جهت سرعت بخشيدن به عمليات اجرايي آن ارائه نمودند.
وي همچنين در پايان از زحمات و تلاش شبانه روزي سرپرست و مجموعه كاركنان شركت آب وفاضلاب استان گلستان تشكر و قدرداني نمودند .

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1156
  • کد خبر : 383