عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مطبوعات محلي در گلستان، مظلوم و مغفول واقع شده ‏اند


مطبوعات محلي در گلستان، مظلوم و مغفول واقع شده ‏اند

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت: مطبوعات محلي در استان گلستان، مظلوم و مغفول واقع شده ‏اند و همه بايد تلاش كنيم تا اين مطبوعات را به جايگاه اصلي خود بازگردانيم.

"علي اصغر طهماسبي" در نشست با اعضاي خانه مطبوعات استان اظهارداشت: امروز رسانه هاي جمعي، بويژه مطبوعات و خبرگزاريها حرف اول را در دنياي ارتباطات مي‏زنند و در بعد سياسي، اقتصادي، فرهنگي و ... همواره اشخاص و گروههايي مورد توجه قرار مي گيرند كه از تبليغات رسانه اي خوبي برخوردار باشند.
وي تصريح كرد: رسالت رسانه ها و مطبوعات آنقدر مهم و حياتي است كه مي توانند در كنار اطلاع رساني اقدامات، فعاليتها و دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، به عنوان نمايندگان مردم و جامعه به مسئولين خط مشي داده و هر كجا كه ما به بيراهه رفته و از مسير خود خارج شديم ، راه درست را پيش پاي ما قرار دهند.
معاون سياسي امنيتي استاندار خاطرنشان كرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي حاصل خون هزاران شهيد گلكون كفن است و استراتژي نظام از ابتداي جمهوري اسلامي مبتني بر ولايت مطلقه فقيه بوده است.
وي ادامه داد: امام راحل، مقام معظم رهبري، شهداي گرانقدر و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران اصول اين نظام مقدس است و احدي حق ندارد از اين اصول تخطي كند.
طهماسبي تأكيد كرد: مطمئناً هر شخصي كه كوچكترين زاويه اي با ولايت مطلقه فقيه و شخص مقام معظم رهبري داشته باشد، جايي در مسئوليتهاي سيستم اداري جمهوري اسلامي نخواهد داشت.
وي با بيان اينكه دولتها متغيراند اما اصول ما همواره مشخص و غير قابل تغيير است، بيان داشت: دولتها با گفتمان مشخص و تاكتيكهاي خود مي‏آيند و مي‏روند اما استراتژي نظام مقدس جمهوري اسلامي در طول اين ۳۵ سال پايدار و ماندگار بوده و خواهد ماند.
معاون سياسي امنيتي استاندار افزود: ما به عنوان نماينده حاكميت و نظام سياسي كشور و شما خبرنگاران و مطبوعات به عنوان نظام رسانه اي و اطلاع رساني بايد تلاش كنيم تا در كنار هم براي آباداني هر چه بيشتر استان و كشور گام برداشته و سعي كنيم تا خروجي كارمان يكي باشد.
وي با بيان اينكه داشتن نقطه نظرات و خط فكري متفاوت امري طبيعي و بديهي است خاطرنشان كرد: بنده امروز سمتي را در اختيار دارم و اينگونه نيست كه صداي ما صداي يك جريان سياسي خاص باشد، بلكه بنده و ساير همكارانم، خود را متعلق به نظام مقدس جمهوري اسلامي و سرباز ولايت فقيه مي دانيم و هيچگاه خط ونظر شخصي خود را در تصميم گيريها دخيل نخواهيم كرد.
طهماسبي اضافه كرد: همه ما در مقابل پيشگاه خداوند تبارك و تعالي پاسخگو خواهيم بود بنابراين اعتقاد داريم مطالبات مردم هميشه به حق است و ما مسئولين موظف به پاسخگويي هستيم.
وي در پايان يادآور شد: از زماني كه ما در اين حوزه شروع بكار كرديم ضمن ملاقاتهاي مردمي با بيش از ۴ هزار نفر از تشكلهاي مذهبي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و ... هم زمان كارهاي خود را به پيش برده‏ايم كه انتخاب ، مصاحبه و اعلام اسامي فرمانداران به تهران و تنظيم سند جامع سياسي، امنيتي و اجتماعي استان كه براي اولين بار دركشور انجام شده است از مهمترين اين فعاليتها مي باشد.


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1429
  • کد خبر : 392