عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به مناسبت پایان کار داعش


پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به مناسبت پایان کار داعش

پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به مناسبت پایان کار داعش 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پیامی پیروزی بزرگ جبهه مقاومت و پایان کار فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی داعش را در منطقه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

در ایام پرخیر برکت ربیع الاول و مقارن با هفته بسیج با تحقق وعده صادق سردار پرافتخار ایرانی حاج قاسم سلیمانی شاهد پیروزی بزرگ جبهه مقاومت و پایان دادن به سیطره حرامیان داعش در عراق و سوریه بودیم.

امروز ملت بزرگ ایران به فرزندان شجاع، آگاه و فداکار خود که قریب به پنج سال در سوریه و عراق مجاهدت کردند، می بالد و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم هیچگاه از اذهان مردم شهید پرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

بایسته است که به جهت این پیروزی بزرگ قدردانی و تکریم خالصانه داشته باشیم از نقش بی بدیل و سرنوشت ساز رهبر معظم انقلاب، دولت محترم، مرجعیت هوشیار شیعه و علماء اهل سنت، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، یکایک رزمندگان و مجاهدان غیور ایرانی، بسیج مردمی در کنار ارتش عراق و سوریه، حزب الله لبنان، تیپ های فاطمیون، زینبیون، حیدریون و دیگر گروه های مبارز مردمی و خانواده های معزز شهدای مدافع حرم که شادمانی و شعف توصیف ناپذیر این فتوحات الهی، مدیون نقش ارزنده آنان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره کلیه شهدای مدافع حرم که جانانه در این مسیر گام برداشتند، این پیروزی عظیم و تاریخی را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج)، ملت شریف ایران و مردم استان گلستان به ویژه خانواده های گرانقدر شهدای مدافع حرم استان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .