عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس کمیسیون دانشجویی استان در پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت


رئیس کمیسیون دانشجویی استان در پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت

رئیس کمیسیون دانشجویی استان در پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس کمیسیون دانشجویی استان در پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت؛ در متن این پیام امده است:

16 آذرماه در تقویم مصادف است با روز دانشجو که یادآور مبارزه شجاعانه و عزت مندانه دانشجویان حق طلب برعلیه نظام سلطه، استکبار و عوامل داخلی آنها است.

روز دانشجو، روز تبلور اراده ی ظلم ستیزی دانشجویان بیدار و انقلابی است که در برابر نظام سلطه سینه خود را سپر کردند و با خون پاکشان، در گذر زمان فریاد استکبار ستیزی ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

دانشجویان و جوانان غيور و انقلابی ایران اسلامی امروز با تأسی از راه شهدای 16 آذر سال 1332 با ايمان، توکل و تلاش خویش، جایگاه این کشور را در بلندترین نقاط عزت و افتخار، به جهانیان ثابت کرده اند.

موفقیت‌های مکرر دانشجویان ایرانی در عرصه‌های علمی و پژوهشی که سهم مهمی در پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور داشته‌اند و همزمان با آن آگاهی، زمان سنجی و واکنش آنان نسبت به رویدادهای داخلی و بین المللی، ارزنده و قابل تحسین است.

اینجانب برخود لازم می دانم ضمن پاسداشت خون شهدای 16 آذر، این روز بزرگ را به همه دانشجویان و پویندگان طریق دانایی تبریک گفته و با آرزوی توفیق و عاقبت به خیری برای همه دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان گرامی، آمادگی خود را جهت دریافت نظرات ارزشمند، راهکارهای مفید و ظرفیت های بالقوه جامعه دانشگاهی، برای فائق آمدن بر مشکلات و رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه استان گلستان اعلام نمایم.

  علی اصغر طهماسبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .