عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین معارفه و تکریم فرماندار رامیان برگزار شد


آیین معارفه و تکریم فرماندار رامیان برگزار شد

آیین معارفه و تکریم فرماندار رامیان برگزار شد

در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آیین معارفه "محمود سالاری" به عنوان فرماندار جدید و تکریم "جواد صادقلو" فرماندار پیشین شهرستان رامیان برگزار شد.

"علی اصغر طهماسبی" در این ایین با بیان اینکه تغییر و تحول جزیی از خدمات دستگاه اداری است، گفت: مسئولیت ها زودگذرند و ماندگار نیستند، بلکه خدمات به مردم ماندگار است لذا باید خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.
وی اظهار کرد: در عصر ارتباطات با گذر از دهکده جهانی به خانواده جهانی رسیده ایم و از فناوری های موجود باید در راستای فرهنگ و اخلاق مداری اجتماعی استفاده کنیم.
طهماسبی افزود: امروزه آسیب های اجتماعی در جامعه زیاد شده است و این امر در آستانه آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برازنده و زیبنده جمهوری اسلامی نیست.
وی با بیان اینکه بعضی دانشگاه های ما با مدرک گرایی در جهت تولید بیکاری گام برمی دارند و هیچ برنامه ای برای خروج جامعه از رکود اشتغال ندارند، خاطرنشان کرد: توسعه یافتگی به این نیست که تحصیلات عالیه داشته باشیم، بلکه باید فرهنگ و اخلاق را عالی کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خطاب به علما، روحانیون و کسانی که صاحب تریبون هستند، گفت: خدمات برجسته نظام را به تصویر بکشید؛ نظام ما بر اساس مردم سالاری دینی است و نگذارید دشمن کار خود را که ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است، انجام دهد.
طهماسبی با بیان اینکه امنیت ملی و استقلال کشور مهم تر از هر مسأله ای است، افزود: بعضی از رفتارهای ما دشمن شادکن است و با بسیاری از حرف هایمان در داخل، رسانه های بیگانه را تغذیه می کنیم.
طهماسبی افزود: بالغ بر 90درصد بودجه های کشور جاری و کمتر از 10 درصد آن عمرانی است از همینرو باید برای جذب سرمایه گذار تلاش کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با قدردانی از تلاش های جواد صادقلو فرماندار پیشین رامیان، وی را مدیری کاربلد توصیف کرد و گفت: بطور حتم در جایگاهی دیگر از توان مدیریتی و تجربیات وی استفاده خواهد شد.

وی همچنین خطاب به معترضان انتصاب فرماندار جدید این شهرستان گفت: حتما معترضان دلسوز منطقه خود هستند و از همین روی در مقابل فرمانداری تجمع نموده اند، ولی از آنها می خواهیم به فرماندار جدید فرصت بدهند و در کنار وی تلاش کنند تا شهرستانی آبادتر داشته باشند.

آیین معارفه و تکریم فرماندار رامیان برگزار شد

آیین معارفه و تکریم فرماندار رامیان برگزار شد

آیین معارفه و تکریم فرماندار رامیان برگزار شد

آیین معارفه و تکریم فرماندار رامیان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .