عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صميمي استاندار گلستان با كاركنان ستادي


نشست صميمي استاندار گلستان با كاركنان ستادي

به مناسبت فرا رسيدن سال نو، عصر روز سه شنبه نشست صميمي استاندار گلستان با كاركنان ستادي استانداري برگزارشد.

استاندار گلستان در روزهاي پاياني سال در اين جلسه، پيشاپيش فرا رسيدن سال نو را به همه تبريك گفت و خداوند را شاكر شدند كه در اين ايام مفتخر به ديدار همكاران فرهيخته گرديدند و  افزود: عملكرد آنان باعث ايجاد شناسنامه فرهيختگي شان شده است.
دكتر"حسن صادقلو" تشكر و قدرداني از زحمات كاركنان را به عنوان اولين الفباي اقدام خدمتي دانست و اظهار داشت: بنيانگذاري تعامل؛ جوهره اصلي اين نشست است كه مي تواند ماندگاري را در عرصه ارتباط و همچنين خاطرات ماندگاري آن را در رابطه هاي في مابين در بين كاركنان ايجاد كند.
وي با بيان اينكه تعامل نوعي صله رحم است افزود: كاركنان؛ در واقع قوم وخويش همكار هستند و شرط اوليه در اين موضوع اين است كه باهم صله رحم داشته باشيم.
استاندار گلستان همچنين بيان داشت: زمان و وقت كاركنان مال مردم است و بايد ثانيه ها و دقايق آن را مديريت كرد.
وي گفت: اين جلسه به نوعي يك جلسه شوراي اداري است كه اگر كاركنان استانداري عزم خود را جزم كنند و همنوا شوند مي توانند استان را تغيير دهند و ظرفيت شما را به عنوان همكار فرهيخته  گفته ام يك تعريف بي محتوا و تعارف نبوده است.
استاندار گلستان بر برگزاري اين چنين جلسات مستمر،منطقي ولازم تاكيد كرد وافزود : با تشكيل كميته رفاهي موافقم و مسائلي از جمله حقوقي و مالي، امنيت شغلي، رفاهي و ورزشي كاركنان كه در اين جلسه مطرح شد و بايستي بيشتر پيگيري و مساعدت شود را ضروري برشمرد.
مقام عالي دولت در استان اظهارداشت: مديريت استاندار يك مديريت رفيقانه با حفظ اصول است كه اگر جوهره خدمت ايجاد نشود به پشيزي هم نمي ارزد.
صادقلو ابراز اميدواري كرد: بايد آغازگري كرد و يك روح واحد شويم تا بتوانيم استان را به توسعه و پيشرفت برسانيم.
استاندارگلستان در پايان جلسه براي تك تك كاركنان وخانواده هايشان آرزوي توفيق، تندرستي و سلامتي نمودند.
در اين نشست؛ دو نفر ازهمكاران علي نصيبي و خانم لوايي به نمايندگي از كاركنان نقطه نظرات، مسائل و مشكلات كاركنان را در موضوعات مختلف از جمله به كار گيري كاركنان استانداري براي پست هاي مديريتي، حقوق ومزاياي كاركنان، تغيير وضعيت نيروهاي قراردادي به پيماني، توجه به امور ورزشي، رفاهي و مسكن كاركنان، استفاده از اينترنت و به كارگيري بيشتر بانوان در پست هاي مديريتي مطرح نمودند و از استاندار گلستان به خاطر انتصاب كاركنان استانداري به عنوان فرماندار، مديران كل ستادي و مياني تشكر و قدرداني كردند.
همچنين دراين جلسه از زحمات كليه همكاران با اهداء هديه و پيام تبريك تشكر و قدرداني گرديد.


تأیید کننده خبر : fathi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1195
  • کد خبر : 423