عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر معاون استاندار از بانوان شاغل در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری


تقدیر معاون استاندار از بانوان شاغل در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری

تقدیر معاون استاندار از بانوان شاغل در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) هفته زن و روز مادر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از بانوان شاغل در این حوزه تقدیر کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در این نشست طی سخنانی با تأکید بر جایگاه و مقام زن در دین مبین اسلام و جامعه ایرانی، گفت: ارتقاء جایگاه زنان، باعث حفظ آرامش و سلامت جامعه خواهد شد.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استانداری خاطرنشان کرد: قطعاً در کنار هر مرد موفقی زنی موفق وجود دارد و به فرموده حضرت امام(ره) از دامان زن است که مردم به معراج می رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: ما هر آنچه را که در خانه و خانواده داریم مدیون دستان پر مهر مادران، همسران، خواهران و دخترانمان هستیم.

طهماسبی در ادامه گفت: اصولاً کارکنان زن در دستگاهها از حاشیه های کمتری برخوردارند، در کارشان دقیقتر و با وجدان کاری بالایی در محل کار خود حاضر می شوند.

وی با تأکید بر نگاه مثبت دولت دکتر روحانی به ارتقاء جایگاه مدیریتی زنان در جامعه، بیان کرد: ما در استان گلستان در دولت تدبیر و امید علی رغم مخالفت های زیاد فرماندار زن داشتیم و در حال حاضر نیز در استانداری گلستان و فرمانداریهای تابعه و شهرداریها، بانوان ما در پست های مدیرکلی و معاون فرماندار و شهردار حضور دارند که این را به فال نیک می گیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: قطعاً با نگاه مثبت و پیگیرانه دکتر هاشمی، استاندار محترم باز هم شاهد حضور بانوان در پست های مدیریتی استان و شهرستانها خواهیم بود.

در پایان این نشست رئیس کارگروه بانوان و خانواده استانداری با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از بانوان شاغل در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تقدیر بعمل آورد.

 

تقدیر معاون استاندار از بانوان شاغل در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .