عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرستاري هنري بي نظير و بي همتا است

استاندار گلستان:

پرستاري هنري بي نظير و بي همتا است

استاندار گلستان به مناسبت زادروز حضرت زينب(س) و روز پرستار پيام تبريكي صادر كرد و اين روز را به همه پرستاران استان تبريك گفت .

به گزارش روابط عمومي استانداري گلستان در متن پيام تبريك دكتر حسن صادقلو آمده است : 


« خوشا به حال آن كه به بندگان خدا نيكي كند و براي آخرت خود زاد و توشه برگيرد . حضرت علي (ع) »

پرستاري وزش نسيم محبت است و جاري كردن زلال اميدواري در بدن خسته ي بيمار . 
پرستاري آميختن طبابت جسم است با طبابت روح ؛ روشن نگه داشتن چراغ حيات بيمار است و درخشان كردن خورشيد ايمان و اعتماد او به زندگي ؛ به همين دليل است كه پرستاري هنري بي نظير است و بي همتا .
جامعه پرستاري كشور ، اين سپيد جامگان فداكار و صبور كه با التيام بخشيدن به آلام دردمندان ، انسانيت را ترسيم مي كنند ، مجموعه اي با هدفي مقدس سرشار از محبت به نوع انسان و شيفته خدمت است .
همراهي و ايثار جامعه پرستاري در سالهاي گذشته به خصوص در دوران دفاع مقدس ، شاهدي محكم از هدفمندي و تعهد اين گروه فرهيخته مي باشد . ارزش و اهميت كار اين قشر زحمتكش وقتي آشكار و نمايان مي شود كه بدانيم توسعه پايدار بر محور انسان سالم استوار است . امروز جامعه پرستاري مبدّل به نيروي عظيمي گشته كه مسئوليت پرارزش خود را با انگيزه هاي الهي به انجام مي رساند . نام گذاري زاد روز مظهر صبر و شكيبايي ، اسوه مهر و نجابت ، بانوي بزرگوار حماسه كربلا حضرت زينب كبري (س) به عنوان روز پرستار ، نماد و ارزش والاي اين شغل شريف و نشانه احترام جامعه پرستاران است . 
اينجانب سالروز ولادت پرستار ستاره هاي درخشان ايمان و عفت ، حضرت زينب (س) را به يكايك پرستاران و مناديان انسانيت و ايمان و به همه آناني كه از پس ابر حيا و عفت ، باران عاطفه مي بارند و با نور ايمان درونشان گرماي زندگي در كالبد جامعه جاري مي كنند ، تبريك عرض مي نمايم و از درگاه ايزد سبحان توفيقات روزافزون را در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران و منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) و دولت تدبير و اميد خواستارم .
                                                                                          « و من الله التوفيق »
                                                                                              حسن صادقلو
                                                                                            استاندار گلستان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1417
  • کد خبر : 435