عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه استراتژيك در حوزه زنان بايد تدوين شود

استاندار گلستان:

برنامه استراتژيك در حوزه زنان بايد تدوين شود

برنامه استراتژيك در حوزه زنان بايد تدوين شود

استاندار گلستان با بيان اينكه برنامه استراتژيك در حوزه زنان بايد تدوين شود گفت : تشكيل اتاق فكر بانوان موضوع مهمي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد .

به گزارش روابط عمومي استانداري گلستان ، دكتر "حسن صادقلو "عصر روز گذشته در ديدار با جمعي از بانوان فرهيخته و فعال در حوزه زنان استان اظهار داشت : اين اتاق فكر بايد مسائل زنان را بررسي و هدف گذاري كند تا بر اساس آن براي رسيدن به اهداف و حل مسائل و مشكلات زنان راهكارهاي مناسب انديشيده شود .

وي با بيان اينكه حقوق زنان در تاريخ نكته برجسته اي است خاطر نشان كرد : مسئله حقوق زن درهمه دوره ها مطرح بوده ولي افراط و تفريط هايي در اين مسئله صورت پذيرفته كه گاهي منجر به طرح انديشه هاي فمينيستي شده و گاهي نيز مباحثي مطرح شده كه با انديشه هاي اسلام در تناقض است .
استاندار گلستان تعادل در ارائه ادبيات حق ضروري دانست و تصريح كرد : فقط با تعادل است كه مي توان احقاق حق نمود و در اين صورت با آموزه هاي اسلام مطابقت خواهد داشت .
دكتر صادقلو پازل هاي اجرايي استان را سه بخش اجرايي ،مشاوره اي و شبكه عيون عنوان كرد و گفت : از توانمندي بانوان در حوزه هاي مشاوره اي و شبكه عيون استفاده خواهيم كرد .
استاندار گلستان از جمع بانوان فعال و فرهيخته كه نماينده همه بانوان استان هستند خواست تا افرادي را جهت شركت در جلسات شوراي راهبردي تحول و توسعه استان معرفي كنند .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1393
  • کد خبر : 442