عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به دنبال پاكسازي استان از وجود اتباع غير قانوني هستيم


به دنبال پاكسازي استان از وجود اتباع غير قانوني هستيم

مديركل اتباع و امور مهاجرين خارجي استانداري گلستان با بيان اينكه بدنبال پاكسازي استان از وجود اتباع غيرقانوني هستيم، گفت: بايد شرايطي ايجاد كنيم كه از مراجعات تكراري مدعيان تابعيت كه قبلاً با تقاضاي آنان مخالفت شده، به مراكز مربوطه جلوگيري نماييم.

"مهدي دهرويه" در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان افزود: با توجه به اينكه مدعيان تابعيت با نقل مكان و مراجعه به فرمانداريها ، فرصت استفاده از اين موقعيت را مجدداً فعال مي كنند تمهيداتي انديشيده شده و در حال پيگيري هستيم كه از پرونده سازي و رسيدگي مجدد اين نوع پرونده ها جلوگيري نماييم.
وي تصريح كرد: اداره كل اتباع استانداري طرح آمايش ۹ را از اواخر خرداد ماه ۹۲ آغاز كرد كه تا دي ماه سال جاري به طول انجاميد و براي كليه اتباع مجاز داراي كارت آمايش ۸ ، كارت جديد صادر گرديد.
دهرويه ادامه داد: با ايجاد دفاتر وكالت امور فوق، صدور مجوزهاي لازم جهت اشتغال اتباع مذكور در ايم مراكز صورت مي گيرد.
مديركل اتباع و امور مهاجرين استانداري اظهار داشت: در سال جاري ۲۳ مورد توقيف خودروهايي كه اقدام به حمل و نقل اتباع و مهاجرين خارجي داشته اند در استان صورت گرفته كه از اين تعداد ۹ مورد تبرئه و ۱۴ مورد اعمال قانون شدند و از ۲ تا ۶ ماه خودروهايشان توقيف بود.
وي اظهار داشت: در حال حاضر اداره كل اتباع و امور مهاجرين خارجي استانداري گلستان با يك حركت برنامه محور و با هدف گذاري مشخص در غالب سند جامع چشم انداز در حال فعاليت است و نكته حائز اهميت حركت متوازن و گسترده تمام دستگاههاي مرتبط در اين حوزه با امور اتباع استانداري مي باشد.
مديركل امور اتباع استانداري گلستان خاطرنشان كرد: براي سال ۹۳ بدنبال اقدامات جديد با رويكرد و سياست گذاري جديد خواهيم بود و دستگيري گسترده اتباع غير مجاز و تعيين تكليف مدعيان تابعيت از اولويت هاي كاري اين اداره كل محسوب مي شود.
وي تأكيد كرد: كارگاههاي توليدي و صنعتي كه به هر نحوي از اتباع غيرمجاز استفاده كنند با دستور قضايي توقيف و پلمپ خواهد شد و با كارفرمايان آنها برخورد جدي و قانوني صورت خواهد گرفت.
دهرويه در پايان يادآور شد: سه كميسيون اشتغال، كميسيون تعيين تكليف مدعيان تابعيت و كميسيون اقدامات شناسايي و دستگيري، ذيل ستاد ساماندهي اتباع غيرقانوني استان هستند كه به صورت اختصاصي موارد را رصد كرده و به ستاد گزارش مي دهند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1487
  • کد خبر : 447