عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش اصلی کمیساریا عالی سازمان ملل کمک به دولت ایران برای حمایت از پناهندگان است

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان؛

نقش اصلی کمیساریا عالی سازمان ملل کمک به دولت ایران برای حمایت از پناهندگان است

نقش اصلی کمیساریا عالی سازمان ملل کمک به دولت ایران برای حمایت از پناهندگان است

 

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اظهار کرد: نقش اصلی کمیساریای عالی سازمان ملل کمک به دولت ایران برای حمایت از پناهنگان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان صبح امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گلستان و نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در مشهد با معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس در محل فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار مولوگتا زودای مامو گفت: هدف اصلی این ماموریت شناخت نیازها و مشکلات پناهندگان مقیم استان و اولویت بندی آنان جهت برنامه ریزی برای جذب منابع بین المللی است.

همچنین در این دیدار مهدی دهرویه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گلستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشها و خدمات فرماندار ویژه گنبد کاووس در خدمت رسانی به پناهندگان خاطر نشان کرد: هدف کلی دولت از خدمات ارائه شده ارتقاء سطح دانش و آگاهی جوانان پناهنده جهت خدمت رسانی در میان جامعه خودشان می باشد.
لازم به ذکر است در این دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: دولت در حد توان وظیفه ی اخلاقی خود می داند که به جامعه پناهنده کمک برساند و در این میان نیاز به کمک و حمایت جامعه بین المللی بویژه کمیساریا در زمینه بهداشت و درمان احساس می شود.
عبدالقدیر کریمی ادامه داد: با نیاز سنجش های صورت پذیرفته در حال حاضر آموزشهایی در زمینه صنایع دستی، مشاغل خانگی و خیاطی برای دختران و زنان سرپرست خانوار با کمک سایر ادارات درحال انجام می باشدکه به توانمند سازی و خود اتکایی آنان کمک شایانی خواهد نمود.

نقش اصلی کمیساریا عالی سازمان ملل کمک به دولت ایران برای حمایت از پناهندگان است


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .