عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی استان تشکیل شد


جلسه کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی استان تشکیل شد

جلسه کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی استان تشکیل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: آرامش و امنیت کشور را مرهون تلاش هایی هستیم که در جهت حفظ وحدت بین اقوام و مذاهب صورت گرفته است.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی شورای تأمین استان، اظهار کرد: با وجودی که گلستان رنگین کمانی از اقوام و مذاهب است، خدا را شاکریم که در این استان با تلاش های صورت گرفته، همه اقوام و مذاهب زندگی مسالمت آمیز و برادرانه ای در کنار هم دارند.

وی با اشاره به اينكه فرقه گرايی و گسترش آن از حربه های مورد توجه استعمارگران است اظهار كرد: امروز يكی از ابزار های مهم جنگ نرم در ايجاد اختلاف و تفرقه بين آحاد جامعه اسلامی، نفوذ در باورهای دينی مذهبی آنان و كمرنگ كردن و ایجاد انحراف در آن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: دشمن در حوزه اختلاف افکنی بین اقوام و مذاهب سرمایه گذاری هنگفتی کرده و سالهاست با استفاده از همین حربه کشورهای منطقه را درگیر جنگهای قومی و قبیله ای نموده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: در چنین فضایی می بایست با استفاده از ابزارهای موجود به مقابله با این دسیسه دشمن بپردازیم که انجام فعالیت های فرهنگی پیشگیرانه در حفظ وحدت، بهترین راه مقابله با این نوع از جنگ نرم دشمن است.

در ابتدای این جلسه، اعضا ضمن ارائه آخرين اخبار مربوط به اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی استان، پيشنهادات خود را در خصوص دستورات جلسه بيان كردند.

جلسه کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی استان تشکیل شد

جلسه کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی استان تشکیل شد

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .