عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مرکز پاسخگویی تلفنی سامد


حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مرکز پاسخگویی تلفنی سامد

حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مرکز پاسخگویی تلفنی سامد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، مدیرکل صدا و سیمای استان، مدیرکل بهزیستی استان و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز سامد پاسخگوی تماس های مردم بودند.

"علی اصغر طهماسبی" در گفتگویی با خبرنگار صدا و سیمای استان گفت: پس از تأکید استاندار محترم مبنی بر حضور هفتگی مدیران استان در مرکز سامد، تا کنون 150 نفر از فرمانداران، مدیران کل استانی، بخشداران، شهرداران و سایر افراد در سطوح مدیریتی مختلف، روزهای سه شنبه هر هفته با حضور در مرکز سامد به صورت تلفنی پاسخگوی مردم شریف استان گلستان بوده اند.

وی ادامه داد: طی این مدت 7 هزار تماس تلفنی با مرکز سامد گرفته شده که که برخی بصورت مشاوره ای بوده و 1446 تماس نیز برای پیگیری های بیشتر به ثبت رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر سهل الوصول بودن ارتباط مستقیم با مدیران در بستر سامد، بیان کرد: از تعداد تماسهای به ثبت رسیده تا کنون 70 درصد درخواست های مردمی به نتیجه رسیده و 30 درصد دیگر نیز در دست اقدام است.

طهماسبی در پایان ارتباط راحت، مستقیم و بدون واسطه مردم و مسئولین را از طریق سامانه تلفنی 111 از مهمترین مزیت های ارتباط در بستر سامد عنوان کرد.

حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مرکز پاسخگویی تلفنی سامد

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .