عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » كاري كنيم كه در ذهن ولي نعمتان خود ماندگار شويم


كاري كنيم كه در ذهن ولي نعمتان خود ماندگار شويم

مديركل سياسي و انتخابات استانداري گلستان گفت : هر آمدني رفتني دارد و تغيير در منصب را گريزي نيست، منتها بايد از خداوند متعال بخواهيم كه تا هستيم، بهترين باشيم و كاري كنيم كه در ذهن ولي‎نعمتانمان كه همان مردم هستند، ماندگار شويم.

"سيد علي مير باقري" در مراسم معلرفه فرماندار بندرگز افزود: انتصاب علي اصغر ميرزايي به عنوان فرماندار شهرستان بندرگز، با توجه به شناختي كه از ايشان دارم، انتخابي هوشمندانه و منطبق بر ظرفيت، تجربيات و توانمندي‎هاي وي و براي ارتقاي وضعيت موجود است.
وي با تقدير از زحمات قربانعلي بابايي فرماندار سابق شهرستان بندرگز، اظهار كرد: اميدواريم با حضور فرماندار جديد، بندرگز بتواند بيش از گذشته به سمت توسعه و پيشرفت حركت كند.
علي اصغر ميرزايي هم در سخناني گفت: شهرستان بندرگز داراي پتانسيل‌هاي فراوان در حوزه‌هاي مختلف سرمايه‌گذاري، دارا بودن افراد نخبه، صاحب‌نظر و كارآمد است كه اين خصوصيات‌ از مولفه‌هاي اصلي توسعه در هر منطقه‌اي است كه بايد از اين ظرفيت براي آباداني هرچه بيشتر شهرستان استفاده بهينه كرد.
وي تأكيد كرد: ما خود را موظف مي‎دانيم در مسير ولايت فقيه و در كنار علماء و ائمه جماعات شهرستان بندرگز به وظيفه خود كه همان اجراي سياست دولت تدبير و اميد است بپردازيم.
سرپرست فرمانداري بندرگز با تأكيد بر اينكه شان مردم شهرستان بالاتر از ميزان خدماتي است كه به آنان ارائه شده، بيان كرد: همه بايد كمر همت ببنديم تا تحت لواي رهبري خردمندانه مقام معظم رهبري با ترسيم سياست‎هاي دولت تدبير و اميد در اين شهرستان، برنامه توسعه را محقق سازيم.
در آييني با حضور مديركل سياسي و انتخابات استانداري گلستان، "علي اصغر ميرزايي" به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان بندرگز معرفي و از زحمات قربانعلي بابايي قدرداني شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1246
  • کد خبر : 476